Avatar billede koxxxx Nybegynder
21. oktober 2000 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

eks. hotmail

Hejsa.

Hvordan sletter jeg de gemte forudgemte oplysninger (passwords og brugernavne) i f.eks. hotmail.
Avatar billede teknik Juniormester
21. oktober 2000 - 02:19 #1
..En hotmail slettes automatisk, hvis du ikke bruger den i en periode (3 mdr. ?)
Skift af brugernavn...bare opret en ny.
Skift af password...mon ikke der er en \"change password\" eller \"settings\" knap

mvh :-)
teknik
Avatar billede koxxxx Nybegynder
21. oktober 2000 - 02:29 #2
Det er nu ikke det jeg tænker på,
det er når windows spørger om man vil gemme indstillingerne til næste gang man logger på.
Avatar billede roslev Nybegynder
21. oktober 2000 - 02:32 #3
Tools>>Internet options>>content>> Auto complete>> Fjern flueben ved \"forms\"!
Avatar billede kousholt Nybegynder
21. oktober 2000 - 02:39 #4
Du kan ændre dine instillinge ved at taste andre og windows spørger om du vil gemme andre instillinger...du svarer ja og næste gang er de som du har tastet sidst...
Avatar billede koxxxx Nybegynder
21. oktober 2000 - 02:48 #5
15 nemme point til dig roslev, tak for hjælpen.

dette emne er nu lukket !!!!!!!!