Avatar billede kimlarsen Praktikant
02. august 1999 - 07:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af automatisk opkobling

Jeg har Outlook 5.0 installeret på en NT maskine og det kobler automatisk op via modemmet, når jeg sender og modtager.
Det ville jeg gerne have slået fra, men kan ikke finde stedet til det.
I postfunktionen, er der godt nok en afbryd efter hentet post, men læser jeg newsgroups, vil modemmet stå aktivt hele tiden, indtil jeg forlader OE ved at lukke ned for programmet.
Hvad skal der til ?
Avatar billede fumes Nybegynder
02. august 1999 - 08:35 #1
I Indstillingerne for Outlook Express er der en option der hedder "check for new mail every XXX minute(s)" denne skal disables.

Derudover skal du sørge for at arbejde offline når du bruger OE !! Står i File menuen !!
Avatar billede svindler Nybegynder
12. august 1999 - 16:14 #2
Hvis du gerne vil spare penge, når du læser News, så hent headerne i første omgang.
Luk forbindelsen ned, så kan du uden taxameteret kørende markere de beskedder, der ser interessante ud.
Når du er færdig med at markere, kan du bede OE om at hente dem.
Avatar billede pheopes Nybegynder
23. august 1999 - 21:30 #3
Det som at du gør skridt for skridt er;
Du vælger indstillinger i menuen 'funktioner'.
Nu kan du så sætte outlock til at chekke efter mails foreksempel hver 15. minut. det er jo også godt nok, hvis du er online vel at mærke.
Nedenunder der hvor du vælger antal min. Kan du vælge om outlock skal ringe ringe op, fks. hver 15 minut, eller om den kun skal tjekke e-mail hvis du er online.
Håber at det hjalp!!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. oktober 1999 - 12:51 #4
Hjalp det?