Avatar billede janemil Nybegynder
19. december 2002 - 23:49 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Windows XP Pro dk - 1500 kr styk.

Jeg er brændt inde med 2 styk Microsoft Windows XP Pro dk
Fuld version til pc'er uden windows eller opgradering af ældre windows.
Dette er pro version med mulighed for lille server, kryptering af mapper og meget andet.
I denne fulde version ydes der gratis support fra Microsoft.
Den er helt ny og uåbnet.
Vejl. pris over 3400 kr.

Interesseret?
ring 22 28 45 69
www.webfirmaet.dk
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
20. december 2002 - 00:07 #1
Hmm er det her ikke reklame?

- Kristian
Avatar billede janemil Nybegynder
20. december 2002 - 00:11 #2
Køb/Salg er vel "reklamere" for produkter eller er jeg forkert på den?
Avatar billede ctacta Nybegynder
20. december 2002 - 00:26 #3
Er det OEM versioner? Eller fulde pakker i org. emballage=
Og er emb. ubrudt og salgsbar?
Avatar billede ctacta Nybegynder
20. december 2002 - 00:28 #4
datadezign.dk mener dit www.webfirmaet.dk
Avatar billede janemil Nybegynder
20. december 2002 - 10:02 #5
>Eller fulde pakker i org. emballage=Og er emb. ubrudt og salgsbar?
Ja det er fulde versioner.
emballage er ubrudt og salgsbar.

>datadezign.dk mener dit www.webfirmaet.dk
Sorry det lå i fingrene - tænkte ikke over det.
Men nu vi er ved det. Det er da mere latterligt at have brugernavn som en webside. Jeg kunne jo med lethed beskylde ham for sit indlæg bare for at reklamere for sig selv.
Avatar billede kenp Novice
20. december 2002 - 10:37 #6
ja jeg var intresseret hvis jeg lige havde 1500,- kr. :(
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
20. december 2002 - 11:57 #7
janemail > Hehe nu er forskellen at min side ikke er et firma og at jeg lavede denne account mandag 13. november 2000 da jeg ikke viste bedre end at bruge mit site url benytter ikke engang den url mere ejer www.dreamless.dk nu (hov endnu en reklame hehe) Anyway godt der er nogen der har fået Microsoft Windows XP Pro DK gratis af forsvaret :) Jeg brokker mig ikke sku mange penge at spare

- Kristian
Avatar billede sn67 Nybegynder
21. december 2002 - 21:18 #8
hvad betyder OEM (versioner)?
Avatar billede kenp Novice
22. december 2002 - 11:07 #9
OEM version, er de versioner som kun må sælges sammen med en ny computer
Avatar billede sukos Juniormester
22. december 2002 - 11:13 #10
Kan sagtens købe en XPpro for under 1500,-!
Den vejl. pris holder sgutte, hvis man gider at søge lidt efter det!
Avatar billede skalerbar Nybegynder
23. december 2002 - 15:50 #11
Jeg er måske interesseret,  hvor hurtig skal jeg være? (vil helst vente til julen er ovre)
Sukos, hvor kan de fås billigere?
Avatar billede janemil Nybegynder
23. december 2002 - 16:05 #12
Jeg er hjemme igen 27/12 - har 2 liggende igen.
Tjent ved arbejde hos Microsoft.
Tvivler på de kan fåes meget billigere lovligt. Det er jo over 50% rabat.
Office xp pro dk haves også fra medio januar.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
23. december 2002 - 16:07 #13
OEM versioner er versioner som ikke behøves at sælges med en ny computer, de skal bare sælges med et stykke hardware såsom ram, bundkort eller cpu

- Rasmus!
Avatar billede janemil Nybegynder
23. december 2002 - 16:13 #14
>de skal bare sælges med et stykke hardware såsom ram, bundkort eller cpu
Så er det ikke lovligt.
Hvis man alligevel vil bryde loven er der jo mange muligheder.
Kopi, studieversion og hvad ved jeg.

Mine er som sagt IKKE oem.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
23. december 2002 - 16:16 #15
>>de skal bare sælges med et stykke hardware såsom ram, bundkort eller cpu
>Så er det ikke lovligt.
Hvad er ikke lovligt?
>Hvis man alligevel vil bryde loven er der jo mange muligheder.
>Kopi, studieversion og hvad ved jeg.
Kopi'er er ikke lovlige, studieversioner er skam lovlige, så længe de købes af studerende eller undervisere. Jeg ville da købe en studieversion, hvis ikke de var fordi jeg havde fået en licens i forvejen!

- Rasmus!
Avatar billede kenp Novice
14. januar 2003 - 14:20 #16
husk at lukke sprøgsmålet igen!!
Avatar billede janemil Nybegynder
14. januar 2003 - 14:21 #17
LUK