Avatar billede hede99 Nybegynder
19. december 2002 - 19:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kundesystem (CRM)

Hej

Jeg er på udgik efter / måske selv ved at lave, et kundesystem. Et system, hvor jeg kan holde styr på mine aktiviteter med mine kunder.

Så hvis nogen ligger inde med sådanne systemer, så vil jeg da meget gerne have tilsendt en kopi på hh@post4.netmaster.dk
Avatar billede mugs Novice
19. december 2002 - 19:51 #1
Der er lavet en del af den slags på eksperten. Prøv at søge i spørgsmålene. Jeg mener desuden er et eksempel i Access
Avatar billede terry Ekspert
19. december 2002 - 20:07 #2
Avatar billede hede99 Nybegynder
19. december 2002 - 21:02 #3
no
Avatar billede mugs Novice
19. december 2002 - 21:09 #4
Har du prøvet at se disse skabeloner:

C:\Programmer\Microsoft Office\Skabeloner\Databaser
Avatar billede it-man Nybegynder
27. december 2002 - 11:12 #5
Ja! Hvorfor opfinde den dybe tallerken igen.
Lær at bruge MS-Outlook, funktionerne: Kontaktpersoner, Kalender, Journal.
Så har du samtidig fuld integration til tekstbehandling, eller resten af MS-Office pakkens programmer. Mange andre ikke Microsoft produkter kan også "spille" sammen med MS-Outlook.
Avatar billede hede99 Nybegynder
05. januar 2003 - 22:23 #6
har fundet ud af noget andet.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
06. januar 2003 - 09:54 #7
...det du har fundet ud af, er det noget vi andre ka' bruge ????