Avatar billede flemming_h Nybegynder
19. december 2002 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WinNT bruger skal logge på en Win2K server med Kixtart..

Hej
Jeg har et problem i Kixtart, som håber nogen kan hjælpe mig med.

Når jeg som Win200 bruger logger på en win 2000 server virker det, brugeren får de mapper de skal have både gruppe mapper og bruger mapper, men når jeg så logger på  en Win2K med en Win NT får brugeren ikke de mapper som står under bruger eller Grupper, de får nogle andre mapper som" alle " skal have, det er samme bruger profil jeg logger på med..Hvad pokker går galt..skulle det ikke være det samme om man bruger Win NT Eller Win2K..???
Avatar billede webcon Nybegynder
18. februar 2003 - 23:21 #1
Jeg har ikke helt forstået din spm., men antager, at de mapper som brugeren skal have med en 2000 klient, sker med logon script ??
Avatar billede flemming_h Nybegynder
23. november 2004 - 14:38 #2
lukker gl. spørgsmål....