Avatar billede yellow Nybegynder
18. december 2002 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Modem som telefon via PC?

Hejsa,

Jeg har et internt 56k modem som jeg ikke bruger mere.
Er det muligt at bruge dette modem til at kalde almindelige telefonnumre op og tale i telefon via f.eks et headset koblet til computeren?

Umiddelbart tror jeg selv det kan lade sig gøre, men at det kræver noget software til at foretage opkaldene.

Nogen der ved om/hvordan dette kan lade sig gøre, eller evt. kender til noget software der kan bruges?
Avatar billede heine111 Nybegynder
18. december 2002 - 19:06 #1
kigger lige lidt med på dette ?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
18. december 2002 - 19:12 #2
Det kan det sagtens - Hvilket software du skal bruge til det, kan jeg ikke lige svare på, men i den noget gamle W98 er der et program som følger med, hvor du kan ringe fra osv.
Men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder
Avatar billede fizz Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:47 #3
argh svar dog!

jeg gir gerne 200 point til den der kan svare!
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2004 - 00:56 #4
hvis det er et voice modem, så kan du.
Outlook kan ringe op for dig.