Avatar billede kimjdoek Nybegynder
18. december 2002 - 16:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

TV-Out på GF4 Ti4200 (dual view) og video..

Hej..
Jeg har lige anskaffet mig en Gf4 TI 4200 AOpen grafikkort, med TV-out.
jeg kan sagtens få billede på tv skærmen, og endda også samtidig ha billede på min computerskærm..
jeg kører alm detonator drivere, og mit tv er et nyt 32" philips.
min computerskærm kører 1152*864
problemet kommer når jeg vil se film.. der kommer fint nok billede på min computerskærm, men ikke på mit tv..
den eneste måde jeg kan få video på mit tv er ved at sætte tv'et som primary skærm, men så skal min computerskærm jo også køre en eller anden syg opløsning 800*640 eller noget i den stil..

håber jeg har skrevet det nogenlunde forståeligt.
mvh. Kim Jørgensen
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 16:07 #1
du skal om alle omstændigheder køre din skærm ned i 800x600 for at se film på  fjernsynet. Ellers får du kun halvdelen af filmen på tv-skærmen.
Avatar billede mufoxe Nybegynder
18. december 2002 - 16:10 #2
Højreklik på skrivebordet, vælg properties, vælg settings, vælg advanced, vælg NView, vælg klon.

Hefter vælger du "overlay" og vælger Vis video i fuldskærm på: Sekundær.

Noget i den stil, det er en dropdownlist, som indeholder valgmulighederne.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
18. december 2002 - 16:10 #3
Der er oprettet ufattelig mange spørgsmål om det emne (Video virker på skærm, men ikke på tv).

Jeg tror det er et driver spørgsmål...
Avatar billede mufoxe Nybegynder
18. december 2002 - 16:10 #4
Du kan ivørigt køre 1024x768 på dit TV. Det kan jeg i hvert fald på mit aldrende Philips TV.
Avatar billede totaliorden Nybegynder
18. december 2002 - 16:10 #5
Videoen er lilla farvet på tv'et ik?
Avatar billede kimjdoek Nybegynder
18. december 2002 - 16:26 #6
Først vil jeg lige sige sorry, jeg syntes ellers jeg ledte efter tidligere indlæg der handlede om det samme, men fandt ikke lige nogen der kunne hjælpe mig...
men mufoxe --> KANON!!!! det virker endelig, skulle godt nok lige finde overlay menuen, lå gemt væk under en anden tab og igen under aditional properties, men det lykkedes! så tusind tak!

Mvh.
Kim Jørgensen
p.s. håber du fik de der point, for jeg trykkede accept, men så kom den frem med page not found...
Avatar billede mufoxe Nybegynder
18. december 2002 - 16:30 #7
Det gjorde jeg vist :)