Avatar billede peterhh Nybegynder
17. december 2002 - 20:25 Der er 5 kommentarer

Problemer med ADSL !

Min computer kører igennem en anden PC i vores hjem, der er godt nok sat en hub til men problemet er at der er visse web adresser som jeg ikke kan besøge: f. eks. chart.dk, chat.jubii.dk med flere... Hvad kan det dog være?
Avatar billede jimd Nybegynder
17. december 2002 - 23:27 #1
Har du JVM installeret? Jeg har haft lignende problem, og det forsvandt da jeg installerede JVM.
Avatar billede draeber Nybegynder
18. december 2002 - 10:46 #2
Problemet kan også skyldes en for ny version af java installeret på din maskine. Det problem har jeg haft!
Problemet forsvandt, da jeg slog den nye JVM fra, som fulgte med min JAVA-intallation. IE6.0 -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Brug SUN Java til apletter.... eller noget i den stil i hvert fald... det er da et forsøg vær!
Avatar billede draeber Nybegynder
21. december 2002 - 09:06 #3
Har du fået det til at køre?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 16:32 #4
Hmm - jeg synes mere det lyder som et firewall-problem... Har du noget Norton I-net security inst. ???

Kan du fx pinge www.ping.dk ?? - Bare for at tage en adr ;)

/SRV
Avatar billede jesperl Nybegynder
13. januar 2003 - 17:48 #5
Har du fundet en løsning??? Jeg har samme problem med en win98 som kører i gennem en XP. Har prøvet at slå firewallen (zone alarm) fra. hvis jeg forbinder win98 direkte til adsl er der ingen problemer.