17. december 2002 - 16:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ålborg, køb af sko - Hed butikken Fake?

Jeg var i Ålborg i sommers og købte et par sko der var lavet i Indien, de er ret specielle, en slags snabelsko af en art.

Skobutikken lå/ligger i Ålborg bymidte, og jeg mener at den hed Fake eller noget i den dur...

Jeg søger telefonnummer eller adresse til buikken, kalder Eksperter i Ålborg

Vinarliga
Def, Faroe Island, Faroe Islands Ecademy.fo Global Networking Project: http://80.62.176.83:5103
Avatar billede p2 Nybegynder
17. december 2002 - 16:30 #1
Butikken hedder Fake.
Finder lige et nummmer...
Avatar billede initializing Nybegynder
17. december 2002 - 16:31 #2
Dine sko er lavet i Indien og butikken hedder Fake.. Aha ;)
17. december 2002 - 16:41 #4
jep, thx

håber at se snabelsko på www.royaldeal.com engang?!?!