Avatar billede nelander Nybegynder
16. december 2002 - 22:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er det en virus???

Jeg har et problem med, at når jeg spiller f.eks. Soldier Of Fortune begynder den lige pludsligt at rykke sig selv når jeg prøver at rykke den. Det er ret svært at spille på den måde. Jeg har hørt om at der skulle være virusser, som gjorde det, men mit Norton Antivirus kan ikke finde noget. Mit Antivirus's mail-scanning og autoprotection bliver slået fra. Jeg har prøvet at installeret spillet med en af mine venners CD'ere, men det hjalp ikke. Håber I kan hjælpe.
Avatar billede anje Nybegynder
17. december 2002 - 07:27 #1
Prøv at scanne din Pc med Ad-aware http://www.lavasoft.nu/index.html
Avatar billede nelander Nybegynder
17. december 2002 - 13:29 #2
Tror du da det er spyware der gør det???
Avatar billede anje Nybegynder
17. december 2002 - 14:18 #3
Det et en mulighed, spyware kan forårsage nogle mærkelige konflikter.
Du kan jo også prøve et par online virusscannere f.eks :
http://www.pandasoftware.com/activescan/
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede rippers Nybegynder
30. december 2002 - 20:47 #4
jeg har problemer med at den fryser alt, midt i en opgave, det kan være i word-eller i excel, i word kan et indsat billede stå et sted på skærmen, men udskrives et helt andet sted i opgaven!!

mvh
Rippers
Avatar billede nelander Nybegynder
23. april 2003 - 18:01 #5
Kan man ikke lukke den her ting? *GG*
Avatar billede nelander Nybegynder
23. april 2003 - 18:01 #6
Hmm...