Avatar billede goulduck Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ADMIN -> Underlige kommentar!

Jeg havde haft eksperten stående åben i et stykke tid og begyndte så min \"ekspert runde\". Jeg skrev så en kommen tar i http://www.eksperten.dk/spm/29378 da jeg bag efter ser at min kommentar var blevet skrevet af en bruger som hedder _ og ikke andet. Jeg blev også logget ud...
Avatar billede ville Nybegynder
19. oktober 2000 - 23:36 #1
Er lige med her på sidelinien da jeg er blevet sat af to gange her til aften
Avatar billede xtom2 Nybegynder
20. oktober 2000 - 08:23 #2
skumle. tdaugaard har også fået en klon der har tillagt sig et \"_\" i starten af navnet..
Avatar billede admin Novice
20. oktober 2000 - 10:18 #3
vi kørte en del heavy opgaver i går, som fandt sted mellem 14 - 18, hvor web serveren blev genstartet et par gange. Hvad tid oplevede du/I problemet ?
Avatar billede ville Nybegynder
20. oktober 2000 - 11:14 #4
Lige hurtigt inden jeg skal ud og slagte ko

Jeg mener så bestemt at klokken var et sted mellem 23:15 og 23:30
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. oktober 2000 - 12:06 #5

Der er svaret i hvert falde fra .. men det passer meget godt.
Avatar billede admin Novice
23. oktober 2000 - 10:06 #6
Hvor længe havde du haft siden åben, inden du tog din runde ?
Avatar billede ville Nybegynder
23. oktober 2000 - 13:18 #7
Jeg var næsten lige logget ind, så det har været inde for de første 10 min. for mit vedkommende, begge gange. forøvrigt oplevede jeg samme show igår igen og to gange i træk igen. Jeg har høvlet min puter igennem for at prøve at se om fejlen ligger hos mig men jeg har ikke fundet noget der indikerer noget skævt her.
Avatar billede admin Novice
23. oktober 2000 - 13:20 #8
jeg laver lidt ændringer i koden, og håber på at støde på en fejl :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 14:14 #9
OK - 3 point til admin!