Avatar billede benze Nybegynder
16. december 2002 - 13:08 Der er 5 kommentarer

internt modem

Pc...pentium 133, puter finder modem og jeg installere software, alt ok. Går ind i kontrolpanel for at dianosticere....besked: port kan ikke åbnes?? modemet sidder så det bruger com 3.
Håber at der er nogen som kan hjælpe ...hurtigt  TAK

Mvh. BenZe
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 13:16 #1
Det skal vel ikke bruge com 3, hvis det sider intern i en PCI slot
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 13:17 #2
Et eksternt modem ville side på en com port
Avatar billede benze Nybegynder
16. december 2002 - 13:33 #3
Det er internt og det er normalt at det bruger com 3-4
Avatar billede slasspost Nybegynder
16. december 2002 - 13:34 #4
Hvilken type modem er der tale om....??? (navn,mm.)
Har selv været ude for det samme for et par år siden.... og den er god nok - com3 er den mest foretrukne for interne modems.... men hvis du har mulighed så prøv com4 det kunne være at din PC selv bruger adresserne til com3 til noget andet...
Avatar billede benze Nybegynder
16. december 2002 - 20:30 #5
Det var et Sandberg 56k, var fordi jeg nu har byttet det til et eksternt...... og nu kører det bare.
Tak for de spæde forsøg......jeg gav op!
Mvh. BenZe