Avatar billede wmahitlist Nybegynder
15. december 2002 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke modtage filer

Har netop installeret ICQ Pro og kan ikke modtage filer. Kan sagtens sende. Har ingen firewall eller noget. Er der noget man skal indstille først?
Avatar billede kents Nybegynder
16. december 2002 - 10:51 #1
Har du et virusprogram??? hvis du har kan du prøve og tjekke om der ikke skulle være en firewall gemt i det, havde samme problem, og det viste sig at norton antivirus som jeg køre med havde en lille firewall med da jeg installerede det. Ellers skal du prøve settings i programmet.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
19. december 2002 - 21:13 #2
Har du Windows XP som styresystem ?

/Sweet1
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
19. december 2002 - 21:35 #3
Jeg kører med Windows 2000. Har også tjekket om det kan være mit Norton AntiVirus program, men jeg kan ikke modtage selvom jeg slår det fra.
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
21. januar 2003 - 20:26 #4
Skidt, pyt. Jeg må bare leve med det.