Avatar billede djensen Nybegynder
15. december 2002 - 18:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Xray glasses

Davds davs

nogen der ved om ray glasses overhovedt viker, og hvor man kun kan købe dem ?
Helt link til danske sider, men udenlandske er også ok.
Avatar billede djensen Nybegynder
15. december 2002 - 18:59 #1
ray = Xray :)
Avatar billede danielg Nybegynder
15. december 2002 - 19:03 #2
du skal punge ud med 2000$ hvis du vil have dem
Avatar billede djensen Nybegynder
15. december 2002 - 19:08 #3
kan de ik fåes billigere ?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
15. december 2002 - 19:13 #4
Hvad faen er Xray glasses ??
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
15. december 2002 - 19:29 #5
Det er røgnten(stavet forkert) briller.

Men jeg troede sgu kun at sådan noget eksisterede på film..., desuden så er der jo ikke noget sjovt i at se på knogler.. ;)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
15. december 2002 - 19:31 #6
lol, grineren, kunne være nice hvis man kunne se gennem tøjet og ikke også gennem huden :-P
Avatar billede mat Nybegynder
15. december 2002 - 19:36 #7
http://www.advanced-intelligence.com/goggles.html

Så kan man selv vælge om man vil tro på dem :)
Avatar billede larsendrengen Nybegynder
17. december 2002 - 13:04 #8
Røntgenbriller eksisterer ikke. Så lad være med at bruge penge på sådan noget postordrebras. Foriøvrigt ganske sjov hjemmeside som igen vil hive penge ud af godtroende folk. Man kan jo spørge sig selv hvordan røntgenstrålerne kun går igennem tøj, men de billeder man får taget hos lægen/tandlægen går gennem hud,kød osv.

Men den sidste idiot er åbenbart ikke født endnu siden der er nogle som hopper på det.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
17. december 2002 - 15:23 #9
larsendrengen > Nej man skal ikke regne med at kunne kigge igennem alt, men det er reelt nok at badetøj mm. bliver gennemsigtigt, det kan du jo selv se ud fra denne forklaring !

http://www.advanced-intelligence.com/filterdemo.gif

Mhv Jonas
Avatar billede larsendrengen Nybegynder
10. januar 2003 - 07:31 #10
Jeg kan også lave en tegning der viser at jorden er flad. Denne animation du linker til er jo noget vrøvl. Men det er jo også dem som fremstiller brillerne som har lavet denne animation, går jeg ud fra.

Man kan jo undre sig over hvorfor sikkerhedsfolk i lufthavne m.m ikke anvender disse briller, for man kan jo tydeligvis se om der er våben osv gemt på en mistænkelig person.