Avatar billede bils-support Nybegynder
14. december 2002 - 18:46 Der er 9 kommentarer

Overførsel af points > Bils ( henvendt til David McNally)

Hej n0rmality!!!

Hva´ fanden er det for en måde at behandle gæsterne på din side på? Kan du ikke lade dem være i fred eller prøver du bare at skræmme dem væk, så du ikke får så mange besøgende.

Jeg læste "Bils"´s seneste spørgsmål, og undrer mig over, hvorfor du ikke bare kan svare på spørgsmålet og i stedet begynder at true han/hende med at blive suspenderet fra siden og få lukket sin konto.

Vi er derfor en gruppe på tre mand, der er gået sammen om at hjælpe Bils ved f.eks. at give ham alle vores points.

Dermed kan vi vel få lidt demokrati ind på denne side.

    Bils-Support
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 18:54 #1
Tsk. Læs reglerne knægt!
Avatar billede dmcn Praktikant
14. december 2002 - 18:57 #2
bils-support deaktiveres. Jeg behøver vel næppe kommentere yderligere.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede dmcn Praktikant
14. december 2002 - 18:58 #3
bils er også deaktiveret.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 18:59 #4
bils-support - for fanden... få jer dog et liv... bil, skulle jo tage og tænke sig om istedet for det pis der...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 18:59 #5
det var satme på tide..
Avatar billede fromsej Praktikant
14. december 2002 - 19:00 #6
Utroligt. *GMH*
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 19:02 #7
stefan_jensen Tag lige og slap lidt af.

Brugerne er jo blevet deaktiveret nu og det tog kun ca. 5 min. Så brug din tid på noget fornuftigt i stedet for at insinuere at coadmin's er langsomme.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
14. december 2002 - 19:05 #8
schulze - slap dog selv af, istedet for at kritisere at jeg kritisere :D
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
14. december 2002 - 20:57 #9
n0rmality: Synes generelt at CoAdmins er ret tilbageholdene med deres deaktiveringer. Der er nogle derude, som virkelig ikke tager det her seriøst! De burde deaktiveres med det samme!

(...om jeg er en af dem er op til dig!)