Avatar billede andthegreat Nybegynder
14. december 2002 - 01:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min computer... genstarter?

Så sidder man og laver seriøst arbejde på sin computer og nu er den begyndt på at genstarte sig selv.. eller.. den reseter sig selv, bare sådan... *blink* så står den i BIOS.

HVa fanden er der galt??
Avatar billede jthyge Mester
14. december 2002 - 02:05 #1
Har samme probem med en helt ny computer... Følger lige med!!
Avatar billede andthegreat Nybegynder
14. december 2002 - 02:12 #2
Har lige hørt det kan ha noget at gøre med mit motherboard... med at min BIOS chip er ved at ka kaputski. :\
Avatar billede halifax Nybegynder
14. december 2002 - 02:16 #3
Nåå.., det tror jeg ikke.  :)
Begynd med at fortælle om dit system og OS.
Hvilket motherboard? CPU, BIOS og ver. nr., hvilken Windows?
Andet tilsluttet hardware?
Avatar billede andthegreat Nybegynder
14. december 2002 - 02:29 #4
Du ka få det jeg ved.

AMD XP 1800+
ECS K7S5A
768 DDR RAM
Windows XP Pro.
Og hvilket andet hardware ved jeg ik...  det er en måned siden jeg sidst har smidt noget i... (måske)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. december 2002 - 03:16 #5
Det lyder måske latterligt, men prøv at fjern noget af din ram så du har max 512 MB og se om den bliver mere stabil.
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
14. december 2002 - 08:01 #6
der kan være mange grunde til det,sker men en miderligtidig løsning kan være, at slå automatiske genstart ved sys fejl fra.
gå ind under ->egenskaber for dennne computer->fane bladet avanceret->start og genoprettelse instillinger-> gå ned og flyt fluebenet i genstart aoutmatisk ved system fejl.
Avatar billede andthegreat Nybegynder
14. december 2002 - 21:19 #7
Indtil videre har jeg prøvet at fjerne det fluehak... men hvis ik det virker smider jeg min 256 klods ud... (Altså ik smide den ud.. bare ja i ved hva jeg mener)