Avatar billede strife Nybegynder
13. december 2002 - 22:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

www.strife.dk

Ris/ros, forslag til forbedringer... Kort sagt giv jeres mening
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. december 2002 - 22:19 #1
Alt i alt syntes jeg godt om siden, og har ikke rigtigt fundet nogle fejl eller uhensigtsmæssigheder. Musikken passer godt til det lidt mørkere farvevalg, og stilen generelt for sitet er rigtig fed. Minimalistisk er dejligt! :-)
Avatar billede scoty Nybegynder
13. december 2002 - 22:23 #2
Flot site. Men jeg kunne godt tænke mig at på dine scrollbars, at når man ikke kunne komme længere op/ned at pilene ikke stod og blikkede, det fik mig til at tror der var noget højre oppe/ længere nede.
Avatar billede strife Nybegynder
13. december 2002 - 22:25 #3
scoty: Det var faktisk ikke en helt dum idé, det havde jeg slet ikke tænkt på.
Avatar billede initializing Nybegynder
13. december 2002 - 22:27 #4
Det musik lign. du bruger har du nu også sikret dig at det er lovligt mht. ophavsret osv.?
Avatar billede strife Nybegynder
13. december 2002 - 22:30 #5
initializing: Ja det er gratis.
Avatar billede scoty Nybegynder
13. december 2002 - 22:31 #6
Nej.. Det er jo også derfor, man skal have andre til at se på det. Men ellers er det flot og stilrent design.
Det kræver dog at man har flash plugin kørende, og hvor står din site så hvis man ikke ønsker dette plugin?
Avatar billede strife Nybegynder
13. december 2002 - 22:34 #7
scoty: For det første har 97% af alle computere Flash-pluginet. For det andet er Flash det jeg vil arbejde med i fremtiden, derfor er det kun naturligt for mig at lave siden i Flash.
Men jeg har da tænkt på at lave en side i HTML, eller PHP, men har ikke haft tid til det endnu.
Avatar billede scoty Nybegynder
13. december 2002 - 22:41 #8
strife: du må endelig ikke tage det som kritik af dig. Det var bare hvis det nu var de 3 sidste procent der ville besøge dit site.

Det kunne også være ens firewall der ikke vil eksikvere flash.
Avatar billede strife Nybegynder
13. december 2002 - 23:35 #9
scoty: Nej nej jeg tog det skam heller ikke som kritik ;D, ikke fordi jeg har noget imod kritik. Det er den eneste måde man lærer noget på.
Men at ens firewall ikke vil eksekvere Flash har jeg dog ikke hørt om, men det er vel muligt.
Avatar billede scoty Nybegynder
13. december 2002 - 23:37 #10
Dette er muligt. Men jeg tror dog kun at det er større virksomheder der benytter sig af det, pga sikkerheden betyder meget.
Avatar billede proxyangel Nybegynder
14. december 2002 - 09:55 #11
Flot site med et lækkert design. Men hvis jeg skal give lidt kritik vil jeg sige logoet. Passer ikke rigtig ind med den flotte vektorgrafik. Måske skulle du overeje at lave noget flash-animation der også, så der kommer lidt mere liv over siden.
Avatar billede amokart Nybegynder
14. december 2002 - 11:31 #12
Imponerende, men jeg har det lidt svært med dit valg af skrifttype til brødteksten - det ser trendy ud, men en opgave i sig selv at afkode som læser - jeg går ud fra, at det skal kunne læses?!
Avatar billede strife Nybegynder
14. december 2002 - 13:17 #13
proxyangel: Du mener topbanneret ik? Tjo... Det var da en mulighed

amokart: Jeg har haft problemer med at finde en skrifttype der passer til, jeg ved at den kan blive lidt blurret når man scroller, men indtil videre er det den bedste jeg har kunnet finde.
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2002 - 18:33 #14
Din tekst er kanon gnidret.

Hvis sidens formål er at informere har du valgt nogle forkerte virkemidler.
Avatar billede strife Nybegynder
15. december 2002 - 02:18 #15
el barto: Det ER kommenteret, og nu ved jeg ikke hvilke skærme eller opløsninger i sidder med, men SÅ slemt ser det heller ikke ud hos mig. Jeg ved den kan blive lidt blurret når man scroller, og jeg leder også efter en bedre font. Men den der er der nu er ok indtil videre
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2002 - 16:54 #16
"men SÅ slemt ser det heller ikke ud hos mig"

Det er jo heller ikke dig der skal bruge siden, men dem der besøger den. Antialisering er fyfy på Internettet.
Avatar billede strife Nybegynder
15. december 2002 - 19:54 #17
el barto: "Antialisering er fyfy på Internettet."

Ehm nu er der heller ikke brugt antialiasing!
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2002 - 22:59 #18
Nej ikke bevidst, men Flash antialiserer tekst medmindre du beder om ikke at få det antialiseret.

http://siterater.dk/antialiseret.png
Avatar billede strife Nybegynder
16. december 2002 - 01:11 #19
el barto: Ok... Den var så lige smuttet forbi mig. Mange tak for det tip