Avatar billede bjacob1 Nybegynder
13. december 2002 - 20:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering!

Hejsa
Hvad synes I om dette site. Det drejer sig om navigation, grafik, indhold osv. Det findes i en dansk og en tysk udgave!

www.indbo-center.dk

mvh
Jakob
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2002 - 20:24 #1
1. Det er ikke logisk at man først skal klikke på flaget og så efterfølgende skal kiggge på logoet for overhovedet at komme ind på hjemmesiden.

2. Times New Roman Argghhh :) Træls skrifttype at læse på skærmen. God på papir men elendig på skærm.

3. Prøv selv at sammenligne http://www.indbo-center.dk/indbocenter/danish/katalog/infokatalog.htm og http://www.indbo-center.dk/indbocenter/danish/levering/levering.htm
Der mangler designmæssig konsekvens.

4. Hvorfor åbnes de nederste links i et nyt vindue? Hvad er ideen med det?
Avatar billede dena Nybegynder
13. december 2002 - 21:48 #2
Det er altid bedst lige at sørge for at siderne validerer i http://validator.w3.org/
På den måde er du sikker på at følge HTML-standarderne ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. december 2002 - 12:54 #3
(1) En ok intro, når billedet står på skrå, synes jeg godt at du må lave den lidt større

(2) Er det bare mig, eller skal man først klikke på sprog og derefter på selve logoet? Hvis det er tilfældet er det meget usmart efter min mening.

(3) Giver schulze ret i at skrifttypen ikke er særlig god, brug istedet for Verdana.

(4) Men ellers en ok side, som er nem at betjene.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2002 - 16:29 #4
hmmmm