Avatar billede msa Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:04 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Besked system

Davz

er der nogle har inde der kan lave et besked system til mig for 400 poins, der skal køre med mySQL/php3

M.v.h Msa
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:06 #1
Hvad mener du med besked system?
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:08 #2
Skal vi væde på at lojmann lige om lidt kommer ind og tilbyder sit bruger/besked system? *Smiler*
Avatar billede msa Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:10 #3
okay, jeg glemte at skrive at der skulle et brugersystem med så jeg hever lige poinstne til 500, altså brugerne skal kunne oprettes og ændre profilen og sende bekeder til hinanden
Avatar billede mpj Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:14 #4
lojmann>>

Kom nu...!
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:16 #5
hmm... det kunne vel godt laves, men jeg gider ikke. Der er sikkert andre der allerede har sådan et system og er villige til at sælge det. - Men kommer det til at ligge her, så henter jeg det da ned...hehe.
...lytter med...
/Brian.
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:20 #6
...jeg får en ide..:
Hvad nu om vi alle sammen lavede det - sammen. Det ville ikke kræve det store af den enkelte og samtidig vil det så blive tilgængeligt for alle og enhver. Hvem har overblikket til at starte sådan et projekt ???

/Brian.
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:20 #7
mpj-> *GG* ej, nu må vi nok hellere stoppe! Ellers kan det jo være at lojmann ikke turer! *LÅL*
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:22 #8
lindberg-> Det er sq for besværligt at fordele arbejdet i et så lille projekt!! Men idéen er såmænd god nok!

Desuden har lojmann et! Og hvis han giver det til msa, har vi jo også krav på det! :O)

/Jon@z
Avatar billede msa Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:24 #9
det er da fint at i vil lave det sammen, men jeg ville gerna have et svar, for jeg har set nogle af de andre indlæg om et eller andet system, hvor der bare er kommet en masse dumme indlæg ud af det, og det er sådan set ikke meningen.

jeg ville blive enermt glad hvis en af jer STORE php/mySQl programmøre ville lave et brugersystem med internt besked system.

det skal køre på mySQL.
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:25 #10
- og det føler du dig sikker på at han gør ???
/Brian
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:31 #11
brian-> Ret sikker! :) ..... ik\' lojmann?

hehe... han er ikke online nu, men han kommer nok imorgen! :)

Men anyway...\"Det er sq for besværligt at fordele arbejdet i et så lille projekt!! Men idéen er såmænd god nok!\" -det mener jeg nu stadig!

Og hvis lojmann ikke kommer, er der sikkert andre der har et liggende!

/Jon@z
Avatar billede mpj Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:34 #12
lindberg...
FED idé

Jeg har 1½ time...
Men jeg er ikke så god til mysql!
Bedre til det HELT basale php...
DHTML er min stærke side!
MEn jd er da også sej til PHP/mysql!
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:39 #13
*rødme*
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:39 #14
nå, lad os vente til lojmann har svaret. Så må vi se om der er behov for at vi laver et projekt som det.
jd -> okay, det er et lille projekt, men jeg har endnu ikke lavet et projekt helt færdigt, så dette var måske muligheden for at prøve det... =I
/Brian.
Avatar billede msa Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:44 #15
hay igen

hvad gør jeg med poinsne jeg kan da ikke give jer alle poins
Avatar billede mpj Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:45 #16
lindberg>>

Det var nemlig det...
Jeg har heller ikke lavet et projekt færdig i php...! ;o)
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:46 #17
lindberg-> hehe... det kan jo være at det er din store chance! :O)

Jeg har desværre bare ikke tid til at være med i vores lille projekt!

/Jon@z
Avatar billede mpj Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:46 #18
Så vælger du bare \"avanceret\" og vælger hvor mange...
Nu svarer jeg lige, så kan du se!
Avatar billede mpj Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:46 #19
en af jeg skal lige svare... ;o)
Avatar billede msa Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:56 #20
hay, jeg kan få min fætter til at lave det for mig

men i må gerne lave et, så andre kan nyde godt af det
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:56 #21
ok... her er så et svar - lissom for at illustrere!
/Brian.
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
18. oktober 2000 - 23:57 #22
oops... jeg prøver lige at klikke på svar... =)
/Brian
Avatar billede msa Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:12 #23
Fuck dig Rasmus
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 00:13 #24
hmm... vil du ikke have dine points tilbage ?
/Brian.
Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:14 #25
Hvem er rasmus?
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 00:15 #26
jeg har jo teknisk set ikke svaret på spørgsmålet....
/Brian.
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 00:15 #27
hmm... jeg kender ham ikke...?`!?
Avatar billede msa Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:22 #28
høhø, nej bare behold de points, det er i orden jeg bruger faktisk aldrig ekperten.dk, men du må gerne dele pointsene med de andre. Hvem Rasmus er?? Det er ligemeget.
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 00:23 #29
ok... hvem vil have nogle points ?
Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:27 #30
Jeg synes ikke at pointstilingen skal ødelægges pga en bruger der ikke bruger eksperten...
Men... er det fordi jeg ikke for nogen?
NEj... skal de ikke væk?
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 00:30 #31
okay, så skal de væk. hvordan gør jeg det ?
Skal jeg bare stille et dumt spørgsmål og så lade være med at acceptere svarene ?
/Brian.
Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:32 #32
Hmm... du kunne også oprette en bruger der hed sletmigadmin eller noget og give dem til?
eller hvad?

Hvad synes du jd?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:24 #33
msa>> Det er ikke meningen at point skal sløses væk, og andre brugere derved spilder tiden på at svare ordentligt. Du er slettet !

Lindberg>> Jeg foreslår at du følger ovenstående råd fra nu af.
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:32 #34
Hæ hæ, var ikke hjemme så meget i går, som altid, så ser det først nu...

Interesseret? Så mail mig på lojmann@lojmann.dk så får du det lige i aften... ok?
Avatar billede mpj Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:43 #35
OK...
Admin? Hvad med pointene?

Skal vi oprette en bruger du kan slette?
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
19. oktober 2000 - 15:46 #36
Ja, hvad skal jeg gøre ved pointsne (hvordan f**** staver man til det??!?)  ??
Jeg vil sq da ikke beholde dem !!

/Brian.