Avatar billede larry Nybegynder
18. oktober 2000 - 21:51 Der er 1 kommentar

Danske NetBank \"Opgradering\" - mangler \"Visiual Scripting\"

Danske NetBank \"Opgradering\".

Jeg bruger IE 5.0X DK sammen med WIN98 SE DK

Fra 22/09 2000 skal der (automatisk) instaleres noget extra SW på din PC for at DanskeNetBank skal kunne virke. Det virker også fint men ved LogIn:

\"Der er opstået en fejl. Det kan skyldes at dine Browser-indstilninger ikke er i overensstemmelse ...\"

Ved yderligerer klik på FAQ fortælles at jeg mangler \"Visiual Scripting\" i min Browser instalation. Den ER nu med ifølge (gen-)instalation. Og det virker på en anden PC med tilsyneladende næsten samme instalation.

Nogen smart (læs: let) løsning ?

Mvh
Michael
Avatar billede dailouis Nybegynder
24. oktober 2000 - 16:01 #1
jeg havde samme problem og installerede ie5.5 dk.
Så var problemet væk.

Det er muligvis en komponent der er syg eller for gammel.