Avatar billede m_damon Nybegynder
12. december 2002 - 00:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

platon

tænkte på om der ikke var nogle som havde en rapport vedr. platon da jeg skal skrive 3 års om "staten" og ville egenlig gerne have inspiration til dette da det ikke er helt nemt at komme igang med! point er ikke noget problem hvis der ønskes flere!
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. december 2002 - 01:22 #1
Avatar billede ladyhawke Novice
12. december 2002 - 07:47 #2
Hvda med at søge i google om platon?
Avatar billede ladyhawke Novice
12. december 2002 - 07:48 #3
Avatar billede m_damon Nybegynder
12. december 2002 - 16:25 #5
jeg tror efterhånden jeg har fundet alt materiale! men kunne nu godt tænke mig at se hvordan en fuldendt repport vedr. staten ser ud da det jo er begrændset hvor meget man kan tage med fra bogen da opgaven i så fald ville blive på flere hundrede sider! så kort sagt hvad andre har taget med og kridtet fra!
Avatar billede ladyhawke Novice
13. december 2002 - 08:29 #6
Det er bedre hvis du selv finder ud af hvad du synes der er væsentligt (det er en del af pointen i din 3. års opgave) - Det er jo DIG der skal skrive opgaven, ikke alle dem der har skrevet noget om Platon før...  Ellers må du på bibliotektet og kigge...