Avatar billede mrmatrix Nybegynder
11. december 2002 - 15:58 Der er 12 kommentarer

3COM Router?

Er der nogen som har erfaring med opsætningen af 3COM routeren fra pc-netto.dk? Jeg kan ikke bruge "admin" password?
Avatar billede robotten Praktikant
11. december 2002 - 16:00 #1
Mener at huske, at der som standard ikke er password på en 3-com router. Dvs. login er admin, og password er bare enter...
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
11. december 2002 - 16:02 #2
Jeg får kun et "System Password" jeg skal skrive og "admin" melder fejl.
Avatar billede robotten Praktikant
11. december 2002 - 16:03 #3
Jeg fabler også, det er en switch jeg pt. tænker på. Bare glem det, beklager.
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
11. december 2002 - 16:03 #4
Jeg kan gøre det følgende hvis jeg vil "nulstille mit password"

1. Unplug the power, and remove the all cables from the gateway.
2. Using an RJ45 cable, connect the gateway's Cable/DSL port to one of the LAN ports.
3. Apply power to the unit
4. The Alert LED will start to flash. Wait until the flash rate changes to 2 seconds on, 2 seconds off, continuously.
5. Unplug the power and re-connect your network as before.
6. Apply power.
7. The unit will now have the default IP address of 192.168.1.1 and subnet mask of 255.255.255.0. You should now follow the steps in the Installation Guide to re-install your gateway.
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
11. december 2002 - 16:03 #5
Jeg er bare lidt usikker på hvad punkt 2 præcis betyder...
Avatar billede hub Nybegynder
11. december 2002 - 16:07 #6
Det må betyde at du skal lave en sløjfe på gateway'en. Altså sætte det kabel der normalt går til dit modem ind i en af LAN portene på gateway'en..
Avatar billede mrmatrix Nybegynder
11. december 2002 - 16:10 #7
Ja det var også det jeg regnede med - det virker dog en anelse risikabelt så jeg har emailet dem om råd.
Avatar billede chrede Nybegynder
12. december 2002 - 18:48 #8
ADMIN skal stå med stort på den 3com router jeg har arbejdet med!
Avatar billede robotten Praktikant
12. december 2002 - 20:49 #9
Noget her, der kan bruges?:
http://www.phenoelit.de/dpl/dpl.html
Avatar billede robotten Praktikant
19. december 2002 - 12:41 #10
?
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 11:16 #11
Advarsel: Reager her, andet kan du ikke være bekendt.
Avatar billede smee200 Nybegynder
14. marts 2003 - 23:17 #12
3com standard password er PASSWORD, skrevet med stort ;-)