Avatar billede sandra24 Nybegynder
11. december 2002 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mit skrivebord

hej er der nogen der ved hvordan jeg får et billede væk fra mit skrivebord.. det er ikke det jeg normalt har derpå som tapet.. det ligger nede i bunden.. altså når jeg hiver lidt ned i den nederste processlinie så kan jeg se det øverste af et billede der ligger gemt der.. også når pcen strtes op og lukkes ned så kommer det gemte billede der frem.. jeg har prøvet at sætte en helt tredie billede på.. for så at se om det er det normale jeg bruger som der ligger sig derned og vistes i opstart og ved slukning.. men nej.. det er det samme der bliver der..
Avatar billede woopes Nybegynder
11. december 2002 - 15:52 #1
Det kan være fordi du har haft et billede til at ligge fra et program eller noget fx: ACD Wallpaper - Hvis du har et program af den kaliber kan du evt, prøve at lægge et andet billed ind der, eller tage den som du hellere ville have.

Men hvis du siger den kommer når computeren startes, er det jo den farve du har valgt som element på dit skrivebord, og baggrundsfarve på dine ikoner på dit skrive bord. Den kun du lave om ved at højre klikke på skriveborderet ->Egensaber->Udseende, der kan du trykke på billedet som bliver vist, og vælge hvilken baggrund/tekst/overskriftslinje du vil lave farven om på!

/WooPes
Avatar billede sandra24 Nybegynder
11. december 2002 - 16:56 #2
ja det er nemlig et som jeg har haft liggende på skrivebordet.. et billede i midten har jeg, det ejg normalt bruger sidder der nu.. og det andet har jeg fjernet igen så.. men så er det jo at det af en eller anden grund ligger der endnu.. hvis jeg trækker ned i den nederste grå linie så kan jeg se toppen af det billed der.. og så vises det når jeg tænder og slukker... jeg ved godt hvordan man skifter inden under egenskaber... men det her kan ikke skiftes ewller noget.. for det der skal være der det ligger der.. sammen med det andet billede der har lagt sig helt i bunden af skærmen.. håber du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært at forklare  ;)
Avatar billede oasen Nybegynder
11. december 2002 - 16:58 #3
Prøv først at fjerne tapetet helt og tryk "Anvend". Og vælg så det paper, du gerne vil have på bagefter.
Avatar billede sandra24 Nybegynder
11. december 2002 - 18:27 #4
det kunne ikke ha været mere let oasen.. send som svar.. for det var det der virkede..
Avatar billede oasen Nybegynder
11. december 2002 - 19:15 #5
Havde samme problem selv engang - ret banal løsning ;)