Avatar billede replica Nybegynder
11. december 2002 - 09:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få custom musemarkør til at ligge øverst i Flash

Vi har gang i et projekt hvor vi har et vende/hukommelses spil, koden til det spil har vi fundet på nettet, problemet er at når vi ligger en mussemarkør vi selv har lavet(en tandbørste) in kommer den til at ligge under brikkerne i spillet, selv om den ligger i det øverste lag, vi vil gerne vide hvordan man får den til at ligge øverst, vi hved det skal gøres med actionscripting men hvordan, den skal vel bare have første prioritet til at ligge øverst!

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede paask Nybegynder
11. december 2002 - 10:39 #1
Bare skriv

this.swapDepths(10000);

i onCLipEvent(load){

}

eller hvor i  nu har jeres script. Det burde være alt :)
Avatar billede paask Nybegynder
11. december 2002 - 10:40 #2
Så ryger den bare til tops i level 10.000.
Avatar billede replica Nybegynder
13. januar 2003 - 13:23 #3
Undskyld,undskyld,undskyld for den den lange ventetid. Giv et svar, paask, så er pointene dine:)
Avatar billede paask Nybegynder
13. januar 2003 - 13:26 #4
Hej Replica, det er da helt ok,

60 point er for meget at give her, det var jo trods alt et forholdsvist lille problem. Så lav selv et svar og giv dig selv de fleste point, 15 er rigeligt til mig :)
Avatar billede paask Nybegynder
11. februar 2003 - 12:52 #5
Tak for point replica, jeg mener nu stadig at 60 pts er alt for meget til så lille et spørgsmål som dette, hvis du er game opretter jeg lige et der smider de fleste tilbage din vej.

mvh
paask