Avatar billede msn Nybegynder
10. december 2002 - 19:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 skærme på G4ti4200-td grafikkort - hvordan?

Jeg har ikke megen forstand eller viden om grafikkort, men har lige købt et G4ti4200-td grafikkort med det formål, at have to skærme (fladskærme) tilsluttet samtidig. Jeg har hentet nogle Invdia drivere (41.09_WIN2KXP) fra www.nvidia.com på opfordring fra forhandleren, men kan ikke få skærm 2 til fungere.
Det er tilsyneladende nogle windows-baserede indstilliger, der skal ordnes, da der er skærmbillede på begge skærme under opstart lige indtil Windows overtager skærmen.
Jeg bruger windows 2000.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede paaskeharen Nybegynder
10. december 2002 - 20:06 #1
når du har instaleret driveren fra nvidia skal du gøre følgende.
højreklik på skriveboret vælg egenskaber.
så skal du vælge indstillinger og advanceret.
der skal du ind i nweiv og registreskærmene.
så kan du sætte dem op som du ønsker.
Avatar billede msn Nybegynder
10. december 2002 - 20:19 #2
Undskyld, jeg har været fraværende. Men i mellemtiden har jeg fået 'kontakt', så begge skærme kører side om side. Det der lå til grund for problemet var muligvis at skærmopløsningen var for høj til skærm 2, hvorfor der ikke kom billede på... fortsættes
Avatar billede msn Nybegynder
10. december 2002 - 20:20 #3
Jeg opretter derfor et nyt spørgsmål vedr. at køre med to forskellige opløsninger - hvordan gør man det?