Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
10. december 2002 - 15:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sidefilsforbrug i XP-pro

Jeg har problemer med at sidefilsforbruger løber løbsk en gang imellem og maskinen er næsten ikke til at komme i kontakt med. Indtil der kommer en fejlmeddelelse(og Mcafee fryser).

Jeg har lavet et skærmdump med fejlmeddelsen og et billede af joblisten. Håber at dette kan hjælpe.
http://www.graenseparken.dk/~jb/szAppName.htm

PS. Jeg kan ikke geninstallere/reinstallere noget da det er en firma-computer, dvs. alternativet er fuldstændig reinstallering (dvs. meget arbejde).

Håber at I kan være behjælpelige, Jeppe B.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 16:21 #1
Sæt sidefil til max størrelse (samme i minmum som maximum) så skulle den ikke løbe løbsk mere.
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
10. december 2002 - 16:45 #2
Nu har jeg sat den til 768 mb for både minimum og maksimum (har 256 mb ram) - er det nok/for meget?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 16:52 #3
Det er fint .
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 20:02 #4
Virkdede det?
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
10. december 2002 - 20:25 #5
Jeg giver det lige lidt tid, det er ikke en fejl som opstår hvergang jeg har gang i maskinen. Jeg vender tilbage med point eller med fortsatte problemer.
Foreløbig tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2002 - 20:46 #6
ok ;)
Avatar billede jeppebrinck Nybegynder
12. december 2002 - 10:04 #7
Jeg har ikke haft problemer siden - så takker!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2002 - 10:06 #8
Velbekomme - og tak for points ;)