Avatar billede leif6 Nybegynder
18. oktober 2000 - 14:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adresselise forsvundet

min adr. liste er forsvundet og jeg kan ikke åbne mine mail til tros for at jeg kan modtage dem og \"se dem\" i vinduet forneden.
Jeg har prøvet at opdater til explore 5,5
uden at det hjalp.
jeg vil gerne have adr. listen frem, for der ligger rigtig mange!
er jeg nød til at slette alt eller ???
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. oktober 2000 - 14:50 #1
Jeg har haft det samme problem. Det har lykkedes mig at løse problemet ved at genstarte, men jeg har også været nødt til at geninstallere windows ... altså oveni den gamle. dvs uden at formattere.

mvh Rasmus
Avatar billede berdin Nybegynder
18. oktober 2000 - 21:40 #2
Leif6

Hvordan er din adr. liste forsvundet? Kommer den ikke frem ved at vælge
Vis - layout - og klikke kontakt personer af ?

eller kan det være en mulig hed at vælge

Filer - impoter - adresse kartotek.

Avatar billede leif6 Nybegynder
19. oktober 2000 - 00:45 #3
Jeg skulle rette en adr. og da jeg lukkede forsvandt det helt og er ikke kommet igen
jeg har ikke prøvet at geninstallere windows 98 igen, men det er da værd at prøve men det bliver først imorgen så indtil videre tak for svaret

Leif
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 02:53 #4
Angående adresselisten: hvis du bruger Outlook Express, så har vel prøvet at tjekke efter at Kontaktpersoner er krydset af under Vis >> Layout i menuen?
Avatar billede lauritsen Nybegynder
28. oktober 2000 - 01:33 #5
outlook express:
prøv at søge på harddisken efter filer ved navn *.wab - hvis der er en sådan fil, så prøv at importere den i oe (i adressekartoteket: Filer -> Importer -> \"Adressekartotek (WAB)\" )
Avatar billede leif6 Nybegynder
28. oktober 2000 - 01:54 #6
Alt er prøvet og fundet for let  jeg er ked af det venner, men jeg må nok bide i det sure æble for jeg tror det er en virus (nu kan jeg heller ikke komme i kontakt med mit CD-ROM drev eller brænder og det er enda på dos basis (altså med en boote disk) så nu er det den helt store tur.
jeg håber ikke jeg har forvolt for mange kvaler, og håber ikke der er nogen det er gået ud over og i er velkomne til at sende flere mail til mig leif6@hotmail.com , men jeg er nu nået dertil at det er helt forfra  venlig hilsen Leif