Avatar billede swiff Nybegynder
09. december 2002 - 20:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Musik til video

Vi er et par gutter som skal holde et netparty med omkring 80 deltagere. Vi vil der lave en video, som folk kan hente fra vores hjemmeside (www.lan-c-lot.dk) efter partyet. I den video skal der selvfølgelig være noget musik. Vi har dog et meget stramt budget, så vi har ikke råd til at gå ud og betale licens til KODA. Vi skal derfor have lavet et techno-nummer på ca. 4 minutter - Udover de 200 point følger selvfølgelig en stor tak til den vedkommende i "rulleteksterne" på videoen.

På forhånd tak!
Avatar billede caroc Praktikant
09. december 2002 - 20:28 #1
Kan du evt. give lidt instrukser i hvordan nummeret skal lyde.. Tempo, speciel sound osv..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
09. december 2002 - 20:29 #2
Hva! med www.mymusic.dk ?Der er det meste gratis :)
Avatar billede caroc Praktikant
09. december 2002 - 20:29 #3
du har forresten kun afgivet 20 point og ikke 200 som du omtaler :o)
Avatar billede swiff Nybegynder
09. december 2002 - 20:34 #4
caroc, bare ganske gement "tæppebanker-musik" - lav evt. et lille klip og send til swiff@lan-c-lot.dk
Avatar billede caroc Praktikant
11. december 2002 - 11:28 #5
swiff --> jeg sender et klip når jeg kommer hjem senere i dag..
Avatar billede swiff Nybegynder
26. marts 2003 - 22:41 #6
Case closed - modtog aldrig noget fra caroc