Avatar billede tjekket Nybegynder
09. december 2002 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udprint af hyperlinks

Det her lyder lidt tricky:

Jeg har en manual på 10 kapitler, hvert kap. har jeg delt ud en en fil, dvs. kap1.doc - kap2.doc o.s.v. (hvorfor dette er den længere historie!)

Jeg har lavet en indholdsfortegnelse.doc - i denne har jeg hyperlinks til de forskellige afsnit. Nu kommer problemet - fra denne indholdsfortegnelse ønsker jeg at kunne udskrive alle 10 kap. på en gang. Kan dette lade sig gøre ?

Skriv lige hvis sp. ikke er forstået
09. december 2002 - 15:58 #1
Du skal lave det som et hoveddokument med underdokumenter, så kan du få det til at fungere som du ønsker det.
Avatar billede tjekket Nybegynder
09. december 2002 - 16:02 #2
dvs at min indholdsfortegnelse skal være hoveddokument. Kan du beskrive nærmere hvordan man gør det ?
Jeg er ikke newbiei Word, men har aldrig arbejdet med dette før
Avatar billede tjekket Nybegynder
09. december 2002 - 16:05 #3
jeg har lige fundet en masse læsestof i Words hjælpefunktion, så der prøver jeg lige at finde ud af mere
Avatar billede tjekket Nybegynder
09. december 2002 - 16:13 #4
Erikjuul - du er dagens mand i skysovs. Tak for hjælpen, det virker helt fortrinligt. Det er tit at man kun skal bruge et "hint" for at komme videre !