Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
08. december 2002 - 23:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af ny side

Hvad syntes i om
http://www.pixel-box.dk/thesite/index/
Tryk på knapperne..

kan jeg bruge det?
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2002 - 23:49 #1
Det ligner jo noget man har set før. Især de krydser i billedet, med linier imellem...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
08. december 2002 - 23:55 #2
men det er overhovedet ikke grimt, det er ganske nydeligt!!!!!!
vil faktisk 8@10, nu er der jo ikke teks og sådan på, men indtil videre ganske nydeligt!
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. december 2002 - 23:59 #3
intil videre ser de spændende ud - glæder mig til at se det færdige resultat
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
09. december 2002 - 00:12 #4
Jeg syntes det er RIGTIG flot!!
Det er dog lidt kikset at teksten forsvinder i menuen ved MouseOver.
Den skal ved bare ændre farve eller udseende.. ;-)

11!

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede shors Nybegynder
09. december 2002 - 00:28 #5
Virkelig cool side!!

Thumbs up :-)

/shors
Avatar billede mr-bob Nybegynder
09. december 2002 - 00:41 #6
det skal lige siges fra min side at 8@10 er altså givet givet på det grundlag at der ikke er noget tekst endnu, Syntes virkelig det er fedt!!!
det kan godt være at der er andre der har lavet noget der ligner, men det er jo totalt cool så, Keep up the good work! i øvrigt nogle groowy ting du har fået lavet dig, og så lige et side spm, Digital media, er det fedt at gå der??? det var da det du gik på ik??
Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
09. december 2002 - 13:07 #7
Her kommer lige en opdatering:
http://www.pixel-box.dk/thesite/

hvad syntes i? :)
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
09. december 2002 - 13:19 #8
det første var bedre... syntes jeg.
teksten forsvinder stadig ved mouseover??

;-)
Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
09. december 2002 - 13:23 #9
det er jo meningen! :)
Avatar billede tille Nybegynder
09. december 2002 - 13:29 #10
jeg synes også det ser glimrende ud, kun en lille ting, der kan være tilsigtet:

baggrunden i tekstområdet, og rammens baggrund, har ikke samme farve
Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
09. december 2002 - 13:39 #11
det er skam også meningen.. vil ikke have at det ser alt for ensformigt ud..:-)
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. december 2002 - 09:52 #12
ARGH du hedder osse daniel. hader det navn. hedder det selv

btw. nice side. synes dog stadig at linksne skal blive på plads selvom man fører musen over, du kunne jo gøre dem "næsten" usynlige.
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. december 2002 - 14:01 #13
Hvad laver du dine sider i??
Avatar billede websam Nybegynder
10. december 2002 - 20:31 #14
Fedt at nogen laver noget andet end det alle andre laver jeg er selv tilhænger af Photoshop og alle dets fordele. Måske noget Flash i dine top billeder ville være godt, men det kan du jo lure lidt på. 9-10@13

/websam
Avatar billede pixel-box.dk Nybegynder
11. december 2002 - 13:32 #15
Jeg har kun brugt Photoshop 7.0 > ImageReady til det, design..
jeg har også lige lavet en lidt grimmere (efter min mening) side, af samme stil på: www.pixel-box.dk/8timersiden
Avatar billede girox Nybegynder
12. december 2002 - 10:18 #16
Jeg syntes at det er meget fedt, men www.pixel-box.dk/8timersiden syntes jeg ikke man kan bruge til at præsentere et produkt..
Avatar billede staz Nybegynder
13. december 2002 - 15:13 #17
Toppen er rigtig fed, eller ideen ihvertfald. Går selv på modsatte side på Aalborg Tekniske Skole. Over hos mediegrafikerne :)

Jeg synes der kunne arbejdes lidt mere med den, men okay design.

---- Staz ----