Avatar billede zhatten Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:15 Der er 210 kommentarer og
1 løsning

Avanceret Chat

Jeg søger et Avanceret chat system noget lign n.dk det skal altså indeholde :

Privat bruger
Tidstæller
Privat beskeder
Post system
Chat
+ xtra løse ting

Jeg giver 1500 point for det, men jeg har kun lige nu 878 de sidste kommer meget snart håber jeg.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:22 #1
Du regner da ikke med at det bliver med sql for 1500 points vel??

Hvis ikke:
hhmm.... jeg er ved at lave en chat, og jeg har lavet et brugersystem med postsystem, så det vil jeg nok være interesseret i!

Det kommer jo også an på hvad de \'xtra løse ting\' er! Og ikke mindst, om du får fat i de sidste points! :O)

Så, hvad er de xtra løse ting? -og hvilket design skal det passe til? Et stort vindue som n.dk ?

Nu hopper jeg altså i seng! Så læser jeg dit svar i morgen!

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:28 #2
De xtra løse ting er sådan som login og logout :)
og hov forresten admin funktioner.

det skal gerne passe ind i et design som er lavet med frames hvor der er en top og en menu og så selve indholdet.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. oktober 2000 - 01:30 #3
... Det skal være sådan når man logger ind kommer man så ind på bruger siden og kan så se om man har fået post og hvor længe man har været der osv.
så når man vil ind og chatte skal chatten åbne i et nyt vindue.

- Zhatten
Avatar billede friiser Nybegynder
18. oktober 2000 - 10:16 #4

Prøv at se på http://www.netcoders.dk der er næsten alt...

~friiser~
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. oktober 2000 - 11:15 #5
friiser der er bare ikke det jeg søger :)

- Zhatten
Avatar billede bbs Nybegynder
18. oktober 2000 - 13:12 #6
Du regner da ikke med at du kan få en chat ligesom højhuset for 1500 points... Sådan en chat koster en 50-100.000 kr! Hvis du vil være med på en ny der kommer så bare skriv til: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk, da jeg har fået en af mine venner til at lave sådan en for en kasse øl!
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:14 #7
bbs jeg har heller ikke sagt det skal være lige som højhuset :)

har jeg nævnt fx. rum, monetter NEJ

Privat bruger
Tidstæller
Privat beskeder
Post system
Chat
Admin Funktioner
+ xtra løse ting

Det har jeg nævnt

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
18. oktober 2000 - 17:47 #8
jeg kan levere et brugersystem incl. postsystem... hvis det har interesse?
Avatar billede kasseper Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:01 #9
må man godt handle på kredit her på eksperten ? ;-)
Avatar billede lojmann Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:13 #10
ja!
Avatar billede bbs Nybegynder
18. oktober 2000 - 18:13 #11
Måske skal det ikke være med monetter, men skal det være en grafisk chat ligesom højhuset??
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2000 - 19:16 #12
zhat-> Jeg er stadig interesseret, og er faktisk gået igang! Så jeg håber vi har en aftale?
Gider du ikke sende designet til mig på jonas@delfs.dk så jeg kan \'installere\' scriptet med det samme?

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:40 #13
så har vi en aftale jonas !!!
jeg sender designet her om 5 min.

- Zhatten
Avatar billede milo Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:52 #14
zhatten>>send lige en kopiaf chatten til mig når du har fået den og det hele, michael@webii.dk

:)

Avatar billede lojmann Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:02 #15
også gerne her: lojmann@lojmann.dk

tak :)
Avatar billede bbs Nybegynder
24. oktober 2000 - 15:06 #16
det ville jeg heller ikke have noget imod: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk

:0)
Avatar billede jd Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:09 #17
bbs-> Det vil du vel..
Avatar billede milo Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:31 #18
jd>>hvorofr siger du det på den måde? :)
Avatar billede jd Nybegynder
24. oktober 2000 - 21:38 #19
milo-> Fordi jeg er ved at være lidt træt af den måde bbs/8800 hamstrer sourcecodes til sig i stedet for selv at sætte sig ind i et scripting-sprog! Så vidt jeg ved, kan han vist ikke rigtigt noget selv, men er der ALTID når der er nogen der skal have et eller andet system..

Det er der selvfølgelig ikke noget i vejen med, hvis det nu var for at han selv kunne blive bedre, men bedre til hvad?

/Jon@z
Avatar billede ulle_php Nybegynder
31. oktober 2000 - 08:58 #20
En chat er simpel at lave med MySQL.

Det vil dog tage mig en ugestid, og så er 1500p ikke nok, jeg vil have kontanter.

Mail mig for mere info!
Avatar billede zhatten Nybegynder
31. oktober 2000 - 11:37 #21
ulle_php:

Jeg har allerede en aftale med jd :)
ellers tak.

- Zhatten
Avatar billede ulle_php Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:59 #22
Okay, men jeg er ellers prof. og lønnet af et webfirma! Kun 100 kr/timen!
Avatar billede lojmann Nybegynder
01. november 2000 - 08:06 #23
ulle_php -> Få su eller et liv... Han har jo en DEAL med jd...
Avatar billede jd Nybegynder
01. november 2000 - 12:04 #24
lojmann-> enig.. er også lidt træt af at han HELE TIDEN tilbyder sin hjælp for penge...

ulle_php-> Folk der spørger herinde er SOM REGEL ikke interesseret i at betale $$ for det!
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 16:17 #25
jd:

hvornår er du ca. færdig med systemet ?

- Zhatten
Avatar billede ulle_php Nybegynder
01. november 2000 - 22:47 #26
Okay okay, ny herinde, og hvad er de point så lige til? Det står der jo ikke nogle steder!

Under info står bare at man har 300 fra starten, måske noget som nogle EKSPERTER kunne ændre???
Avatar billede jd Nybegynder
01. november 2000 - 22:56 #27
Øhh... prøv lige at læs ekspertens reglement igennem!
Points for man hvis man svarer på et spørgsmål tilfredstillende. Og ligeledes bruger du dine point når du spørger om noget...du kan ikke bruge dem til andet end at komme op af top-10 listerne.

Hvad mener du med at ændre de 300 points?

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 23:18 #28
jd:
sender du ikke en mail til zhatten@hotmail.com
når du har systemet færdigt ?

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
02. november 2000 - 13:27 #29
zhatten-> Jeg ved ikke helt hvornår det bliver færdigt... men det skulle ikke tage så lang tid.

Jo, jeg skal nok sende en mail!

/Jon@z
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. november 2000 - 18:23 #30
ulle_php -> Så skulle du måske læse reglerne eller se hvad andre gjorde her inde, inden du bare poster en masse ud!
Avatar billede zhatten Nybegynder
02. november 2000 - 18:27 #31
Ok Jd jeg glæder mig til at se resultatet.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
12. november 2000 - 13:35 #32
jd:

tror du systemet er færdigt inden d. 1/12 ?

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
12. november 2000 - 22:01 #33
ja.... jeg mangler bare lige at sætte dit nye deisng ind!
Avatar billede jd Nybegynder
12. november 2000 - 22:01 #34
deisng=design :)
Avatar billede jd Nybegynder
12. november 2000 - 22:02 #35
men har du alle points\'ne? :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
12. november 2000 - 22:55 #36
Yes Yes har alle 1500 points nu som aftalt.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. november 2000 - 17:58 #37
jd:
Lige noget spm. til systemet :

Hvor mange filer er der ca. ?
Hvor meget fylder alle filerne ca. ?
Til sender du dem ikke i zip format ?
og det skal tilsendes til zhatten@hotmail.com

Jeg glæder mig over vildt til at se hvad du har lavet.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. november 2000 - 17:58 #38
noget = nogen :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. november 2000 - 19:19 #39
Glæder mig glæder mig glæder mig glæder mig :)

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
16. november 2000 - 20:50 #40
der er mange filer! :)
de fylder meget lidt! :)
jo, jeg sender dem til dig når det er færdigt, ogn når der så er blevet rettet for eventuelle fejl, får de andre brugere mulighed for at få en kopi...

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. november 2000 - 20:53 #41
yes yes....
har du nogen ca. dato får hvornår det er færdigt ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. november 2000 - 12:17 #42
jd :

Jeg har fået en opfordirn til at acceptere svaret eller afvise svaret nu fra eksperten via email så jeg acceptere dit svar nu så må du sende systemet når det er færdigt :)

Tror du det er førdigt inden d. 1/12 ?

- Zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
17. november 2000 - 12:43 #43
jd : Skriver mig lige på listen over folk, der gerne vil se lidt på chatten. 400 point gives, hvis den er brugbar, ellers slettes den naturligvis igen! :o)

- Parazite
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. november 2000 - 12:47 #44
parazite hvad mener du ?

det er mig der skal se på chatten og se om jeg kan finde nogen fejl :)
når jeg så evt. har fundet dem og de er rettet får alle dem der vil en adr. hvor de kan download den :)

- Zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
17. november 2000 - 13:44 #45
zhatten : Uh, mig der så forkert. Dig og jd må så deles om de 400. I er jo trods alt ca. lige gode om det. ;o)

- Parazite
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. november 2000 - 14:28 #46
hæhæ ;)
du skal nok få adr. hvor du kan download den fra når den er færdig og hvis det er du vil give 400 points får det skal du give dem til jd det er jo ham som har lavet det :)

- Zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
17. november 2000 - 14:32 #47
zhatten : Det er helt ok! :o)

Jeg synes personligt man skal give \'skaberen\' af et script noget, hvis man beder om at få det tilsendt, men er vist en af de få herinde, med den holdning.

- Parazite
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. november 2000 - 14:46 #48
Jeg har samme holdning nogen gange hvis personen laver noget stort burde alle de andre som vil have det give f.eks 100 points :)

- Zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
17. november 2000 - 22:16 #49
zhatten : Yeah... og fri mig fra source-code-samlere som bbs! ;o)
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. november 2000 - 13:51 #50
jd:

er der mulighed får at når jeg engang har fået flere points at der kan komme en udbygning på chatten eller systemet så man kan flere ting ?

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
20. november 2000 - 21:15 #51
Muligheden er der, men jeg har ikke tid... har allerede fortrudt at jeg tog opgaven, men jeg skal selvfølgelig nok lave det færdigt nu da jeg har sagt ja!
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. november 2000 - 09:37 #52
ok jeg venter til det er færdigt :) og tak fordi du laver det :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
23. november 2000 - 19:51 #53
jd jeg har et spm. til dig :

hvorfor lærte du PHP og ikke ASP ? hvad er fordelen ved PHP i forhold til ASP og hvad er ulemperne ? jeg vil gerne selv lærer det så hvis du ville give mig et tip ville den være i vinkel :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
27. november 2000 - 17:48 #54
Er den snart færdig jd ?

- Zhatten

Avatar billede jd Nybegynder
27. november 2000 - 20:57 #55
...arbejder hårdt på sagen! Der mangler såmænd ikke andet end det med at vise hvor længe man har været online, men det er også det største arbejde :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
28. november 2000 - 11:43 #56
Ok syret jeg glæder mig herre meget !!!
og som en af mine venner altid siger hvordan kan du glæde dig herre meget når du kun er en dreng, men så glæder jeg mig da bare drenge meget ;)

- Zhatten
Avatar billede flurt Nybegynder
02. december 2000 - 13:21 #57
JD Jeg kan skaffe dig mange point hvis du også ville lave sådan en chat med det hele til mig..

Svar mig på  Webmaster@flurt.net
Avatar billede jd Nybegynder
02. december 2000 - 18:00 #58
flurt-> Systemet bliver jo frit for alle! Men hvis det er fordi det skal være anderledes, så har jeg desværre ik tid.. :(

...med mindre du vil betale $$$ for det, selvfølgelig :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. december 2000 - 18:17 #59
flurt -> Send mig en mail på lojmann@lojmann.dk - så kan vi lige snakke om det :)
Avatar billede jd Nybegynder
02. december 2000 - 21:18 #60
zhatten-> Man skal ikke kunne logge på chatten hvis man ikke er logget ind som bruger, vel??
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. december 2000 - 21:20 #61
jd -> Bare et gæt - NEJ :)½
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. december 2000 - 00:08 #62
nej :)

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
04. december 2000 - 13:23 #63
Zhatten-> Så er det vist langt om længe ved at være færdigt! Se på http://delfs.dk/php_sources/eksempler/zhatten/ og kom med dine eventuelle kommentarer inde jeg sender svineriet! :)

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. december 2000 - 17:46 #64
Kan ikke se hele toppen i 800 x 600, men det kan jeg selv rette til.

Man kan max have password på 8 tegn kan dete forhøjes ?

når man logger ind kommer inds profil oppe i toppen den skulle komme der hvor forsiden er.

OGSÅ har jeg et mega problem jeg kan ikke finde stedet hvor man logger ind i chatten.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. december 2000 - 19:25 #65
Jeg har fundet der hvor man loger på chatten, men kan man ikke lave et links ved siden af indbakke hvor man kan logge på chatten ?

når man opretter en ny bruger og man ikke udfylder email så når man trykker gem får man bare en hvis skærm.

Hvilken bruger har admin mulighederne ? Hvordan opretter jeg den bruger ?

Så er der problemet hvis du går ind i chatten og ud og ind igen så sidder din bruger fast :(

Du har lavet så man har en profil :) men hvordan kan andre folk se den ?

Jeg håber du kan rette disse fejl, når dette er gjort kan jeg se efter nye.

- Zhatten
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 19:43 #66
Jeg har en til dig, jeg er ved at upload den.... :)
Avatar billede tupsy Nybegynder
04. december 2000 - 19:43 #67
Lytter med, og glæder mig til at se resultatet...

chat@blacksound.dk

Tupsy!!
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 19:46 #68
Men hvor kan upload php filer, efter at jeg ik kan logge på whitehat.dk nu...
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 19:47 #69
jeg har en som du vil værre interessant i (håber jeg)...
Avatar billede jd Nybegynder
04. december 2000 - 19:48 #70
okay-> Du er da velkommen til at lægge et system op et-eller-andet sted, men jeg HAR fået points\'ne og har altså en aftale med Zhatten!
Avatar billede tupsy Nybegynder
04. december 2000 - 19:50 #71
Jeg er selvfølgelig med på nogle point til skaberen af den mest brugbare chat...

Tupsy!!
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 19:52 #72
Jd...ok, men jeg vil bare vise ham min chat...
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 19:52 #73
men ved du hvor jeg kan lægge chatten henne ?? (php)...fordi jeg kan ik logge ind på whitehat.dk
Avatar billede okay Nybegynder
04. december 2000 - 20:01 #74
Zhatten....jeg har en som du vil meget gerne blive interessant i...og der alt som du vil have iden..
Avatar billede jd Nybegynder
04. december 2000 - 20:02 #75
...det kan du gøre på en server med php! :O) hæhæ...

Fx. www.f2s.com ? Men så kører dit webhotel vist først imorgen kl. 9.30..
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 09:41 #76
Jeg har jo allerede givet jd pointsne og har en aftale med ham så den holder jeg :) men hvis du vil kan du jo gå ind på whitehat og ligge den der, den virke vist nu :)

okay:
Hvis det er bedre end det jd har lavet tager jeg selvfølgelig imod chatten, men du skal vel have noget får den og jeg har kun 155 points nu, jeg synes den jd har lavet er fed, men du er stadig velkommen til at vise mig din.

jd:
Siger du lige til når du har rettet fejlene ?

- Zhatten
Avatar billede milo Nybegynder
05. december 2000 - 09:48 #77
zhatten>>det vil sige den er færdig? - så send venligst et eksemplar til mig, mig mail er
mmilo@get2net.dk

Tak :)
Avatar billede milo Nybegynder
05. december 2000 - 09:51 #78
jd:
Siger du lige til når du har rettet fejlene ?

nårh ok, dér er stadig fejl på... jd, du må gerne poste her når fejlene er rettet... ku godt være du ville sende mail til zhatten jo... :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 11:17 #79
Kan vi ikke lave den aftale at der bliver lavet et link hvor den kan downloades ? Det vil nok være let nemmere, så er jeg fri for at sende den til jer alle , også er der måske en der bliver glemt.

- Zhatten
Avatar billede bbs Nybegynder
05. december 2000 - 15:11 #80
husk lige at sende til: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 15:12 #81
bbs :) se mit indlæg lige over dit eget.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
05. december 2000 - 16:37 #82
Jo, jeg skal nok skrive´her nr fejlene er rettet!

...men zhatten-> Hvorfor er det lige du vil have \"bruger-menuen\" der hvor forsiden er? For den side forsvinder jo, når en bruger går en på en anden side på sitet!

Hvorfor vil du dog forhøje den max-læmgde på passwords, der nu er på 8?

Alle profiler kan ses på siden profiler.php, den har jeg ikke lavet et link til da jeg ik viste hvor det skulle være!?

Brugeren \"admin\" har administrations mulighederne, og den oprettes som alle andre brugere oprettes! Så skal du jo bare gøre det først :)

Jeg smider et link til systemet når det er færdigt!

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 18:00 #83
jeg har oprettet, admin, men når jeg går ind under admin siger den :

The requested URL /php_sources/eksempler/zhatten/admin.php was not found on this server.

Jeg vil gerne have passwordet på mere end 8 da der måske er folk der gerne vil have det :) og hvis folk gerne vil have det skal de have lov til det.

Profiler skal bare ligge oppe ved siden af Ret Profil.
Så det kommer til at se sådan her ud:

Indbakke | Chatten | Ret Profil | Profiler | Logout

Hvis det er muligt vil jeg gerne have at min Admin funktion ligger ved siden af Logout.

Forresten i admin funktionerne kan jeg slette bruger der ?
hvilke funktioner har admin ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 18:01 #84
... Du har nok ret i det med \"bruger-menuen\" lad bare den ligge hvor den er nu.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
05. december 2000 - 21:16 #85
Hvor langt må et password så max være? 10? 12?

Admin funktioner til chatten findes på http://delfs.dk/php_sources/eksempler/zhatten/chat/admin.php3

Hvad skal admin ellers kunne? (på den side som ikke kan findes :)

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 21:21 #86
password max længde :
16.

Admin muligheder :
Skrive som chatten.
Smide en Chatter ud af chatten.
Slette alle beskeder i chatten.
Slette en bruger fra systemet.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
05. december 2000 - 21:32 #87
oki... arbejder på det....

er du ellers tilfreds? For nu jeg har sagt ja, skal det også gøres ordentligt! :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 21:38 #88
Yes det er vildt fedt !!!

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 21:41 #89
Der følger ingen php kode med til toppen vel ?
Altså der hvor mit logo kommer ?

For jeg vil gerne sætte toppen ind på min side hvis jeg bare kan tage kilden fra toppen somdu har lavet.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
05. december 2000 - 21:54 #90
\"beklager\".... der er masser af php-kode i toppen!
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 21:56 #91
ok :) men nu har jeg sat det ind på min side, så har jeg da en fornemmelse af hvordan det kommer til at se ud og desuden så jeg lige at der hvor logoet er angivet i kilden har du lavet et <br> det sænker logoet et stykke sletter du ikke den ?

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. december 2000 - 22:00 #92
Send den oxo til ps@web-sale.dk
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 22:02 #93
se nu mit indlæg !!!!!!!!

jeg laver et link hvor i kan download den !!!

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
05. december 2000 - 22:09 #94
Til alle jer som gerne vil have en kopi :

Nu er reglen jo her på eksperten at alle skal dele, når der bliver \"betalt\" med points.

Nu kunne jeg godt tænke mig at hører hvorfor i vil have dette system.

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. december 2000 - 22:15 #95
Jeg vil bare have den så man altid har den, hvis jeg skulle for brug for en chat mere..
Avatar billede lojmann Nybegynder
06. december 2000 - 07:54 #96
zhatten -> Ikke for noget, men HVOR i reglerne står det?
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. december 2000 - 09:39 #97
Det står jo ingen steder :) men er det ikke det admin siger ? jeg har ikke noget imod i får den, vil bare gerne hører hvorfor i vil have den, når i nu ikke selv har oprettet spm. om at få sådan et system.

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
06. december 2000 - 09:56 #98
Admin, hvad mener du om det? Jeg tænker på hvis man laver noget, får point, men KUN giver det til point giveren - er det fair, eller ej? - og hvad acceptere i?
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. december 2000 - 13:37 #99
Lojmann :) har tænkt på det samme :) det står faktisk ikke i deres regler man skal dele, og hvorfor vil folk have en kopi ? folk kunne jo selv oprette spm.. Mine 1500 points for dette har ikke været lette at skaffe.

- Zhatten
Avatar billede tupsy Nybegynder
06. december 2000 - 16:30 #100
Med på en lytter til det...
Har været udsat for det samme...
Men kunne stadig godt tænke mig en fed chat til min webside..

Tupsy!!
Avatar billede jd Nybegynder
06. december 2000 - 16:34 #101
....oO(Jeg vil da også gerne have 1500 points for systemet for hver bruger der ønsker det :)
Avatar billede tupsy Nybegynder
06. december 2000 - 16:34 #102
Kan nok ikke give 1500, men en god slat kan du da nok tilkomme.. :-)

Tupsy!!
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. december 2000 - 16:39 #103
Ja jd sådan skulle det være :) fordi hvis de ville have det kunne de jo selv oprette spm. men for at vente har de sparet 1500 points, det er da en del :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
06. december 2000 - 17:29 #104
jd :

Hvis jeg nu ville købe det system for $$$ hvor meget skulle du så have ?

Jeg spørge kun fordi jeg er nysgerrig.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
07. december 2000 - 15:23 #105
Jeg laster ikke pm mig med tilbud herinde, men jeg tror ikke jeg ville få et sådant job, da det jo kører på txt-filer!
...men hvis det skulle være med mysql, ville det være noget HELT andet!
Avatar billede jd Nybegynder
08. december 2000 - 16:34 #106
zhatten-> Så skulle alle fejl være rettet!

Jeg kan godt se at det ser ud til at der er nogle brugere der er \'frosset\' fast i chatten, dvs. at de ikke er blevet logget ud...det må være fordi de lukker det lile popup vindue inden de erklæres offline...

Dette kan sagtens undgås, men det er lavet sådan fordi jeg vil undgå at der sidder 2 mennesker logget ind med samme brugernavn 2 forskellige steder, og chatter som den samme... hvad skal jeg gøre? -skide på om der er 2 logget på med samme navn på éen gang? (det kommer for andre til at se ud som om at det kun er éen, men det vil være muligt for fætter og kusine at chatte samtidig fra hver sin computer, under samme navn)

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. december 2000 - 12:31 #107
Skriver nye fejl jeg har fundet :

Når jeg sletter en bruger kan man stadig se navnet under profiler :(

Passwordet til mine admin funktioner som at smide folk ud osv. er det det samme som mit kodeord til admin ?

Det der med at fætter og kusine kan chatte på samme navn, tæller deres tid så dobbelt ? Hvis den ikke gør, så lad bare fætter og kusine chatte på samme navn.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. december 2000 - 12:33 #108
Det er fuck*** irreterend man kan sidde fast for nu sidder Admin også fast i chatten :(

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2000 - 14:54 #109
Kan vi få en kopi?
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 15:00 #110
bacardil :

Den er ikke færdig endnu :)
Avatar billede timsen Nybegynder
10. december 2000 - 15:11 #111
også en kopi til mark.mikkelsen@mail.dk

når den er færdig.
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 15:29 #112
Vi har vist MarkM tilbage igen :(

- Zhatten
Avatar billede okay Nybegynder
10. december 2000 - 15:34 #113
også en kopi når den er færdig...

ekspert@ofir.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2000 - 17:37 #114
zhatten> Så se at få den færdig *S*
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. december 2000 - 17:40 #115
bacardil -> Hvis du læser hele denne \"session\" igennem, så vil du finde ud af at det ikke er zhatten som koder den ;)
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 18:06 #116
Det er jd som laver den.

okay :
Hvem Fanden har lyst til at give dig noget efter din opførelse ?, Håber du \"Skammer\" dig over din opførelse ;)
Og se så at få den gode tone igang.

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2000 - 18:08 #117
zhatten> Hvordan kan du acceptere noget der ikke er færdigt?

lojmann> Der var for mange indlæg ;o)
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. december 2000 - 18:13 #118
bacardil -> Er du doven *LÅL*...
zhatten stoler vel på JD, derfor... :)
Avatar billede jd Nybegynder
10. december 2000 - 21:07 #119
barcardil & lojmann-> Zhatten fik vist en mail fra eksperten om at acceptere mit svar... derfor :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
10. december 2000 - 21:16 #120
Ja, jeg fik en mail fra Eksperten hvor der stod jeg jeg enten skulle acceptere eller afvise indlægende såå :)

Og Desuden stoler jeg på jd.

- Zhatten
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. december 2000 - 02:17 #121
jd/zhatten> hvornår regner vi med at være færdige?
Avatar billede zhatten Nybegynder
12. december 2000 - 07:09 #122
Ikke spørge mig :) det er jd som laver den, jeg ser kun efter fejl lige nu.

- Zhatten
Avatar billede milo Nybegynder
12. december 2000 - 23:20 #123
zhatten: citat: \"det er jd som laver den, jeg ser kun efter fejl lige nu.\"

må man få lov at se den demo du retter fejl på? :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. december 2000 - 07:41 #124
milo -> Hvis du ser ca. halvt oppe i denne lange \"debat\", så se du en url, som ser således ud: http://www.delfs.dk/php_sources/eksempler/zhatten/

:)
Avatar billede jd Nybegynder
14. december 2000 - 16:16 #125
zhatten-> Prøv at kigge nu! Er der flere/stadig fejl?
Avatar billede flurt Nybegynder
14. december 2000 - 18:49 #126
Jeg vil også gerne have en kopi.
Alt der bliver afgjort med point skal alle jo have rettigheder til ik også Zhatten?

Send den til Webmaster@flurt.net
Avatar billede parazite Nybegynder
14. december 2000 - 18:53 #127
ARGHE HVORNÅR FATTER FOLK AT DE SKAL LÆSE HELE INDLÆGGET FØR DE POSTER NOGET SELV?! *luft*

Har nu set hvordan ca. 10 personer ALLE har bedt om at få tilsendt en version af chatten selvom der adskillige gange står nævnt, at en den endelige version vil blive lagt til fri download for alle!

flurt : Styr nu lige din negative tone lidt. Tror du zhatten ville være så dobbeltmoralsk, at han ville kræve at du udleverede en chat uden selv at udlevere den?
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. december 2000 - 19:05 #128
flurt & parazite -> HVOR står det at man skal dele de med andre? Jeg kan ikke se det? Det er vidst en regn som \"vi selv\" har fundet på, som ikke gælder en meret...
Avatar billede okay Nybegynder
14. december 2000 - 19:09 #129
følger med, vil gerne se hvornår der bliver en FRI DOWNLOAD FOR ALLE ??
Avatar billede parazite Nybegynder
14. december 2000 - 19:11 #130
lojmann : Det står faktisk ikke nævnt nogen steder, bortset fra de spørgsmål som admin selv har kommenteret. Han siger at al kode, der gives point for, skal gøres tilgængelig for alle brugere på eksperten. Hvis man får en chat (eller lign.) for point, skal man give den videre til alle der måtte spørge. :o)
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. december 2000 - 19:13 #131
Kom med nogle eks. tak? Se min kommentat fra \"06/12 2000 09:56:51\" ang. det samme i dette spg. - der kommentere admin ikke noget...
Avatar billede parazite Nybegynder
14. december 2000 - 19:21 #132
http://www.eksperten.dk/spm/37601 : Admins kommentar 11/12 2000 13:54:27. :o)
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. december 2000 - 20:34 #133
okay og flurt, nu hvor jeg har brokket mig over der ikke blev givet noget ud når der blev betalt med points. tror i så ikke jeg selv ligger det ud. OG jeg ligger et link ud så man kan download det og til dig okay !!!
DEN KOMMER TIL FRI DOWNLOAD NÅR DEN ER FÆRDIG, DU SKAL ***** IKKE HUNSE MED NOGET HER, DET ER IKKE DIG DER HAR \"BESTILT\" DET !!!

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
14. december 2000 - 20:37 #134
okay-> Jeg troede egentligt at det var et (citat Okay:) \"dårligt\" chatsystem der blev lavet for 1500 points!?!?! Hvorfor dælen vil du så have det???

zhatten-> Gider du kigge på det?
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. december 2000 - 20:43 #135
Nu forsvinder de også under profil, men der er nogen der inde som ikke er væk som jeg slettede før du lavede det.

Ellers ikke flere fejl :) Hvis i andre lige gider at test ville jeg blive glad.

jd :
Som du sikkert har lagt mærke til er jeg igang med at prøve at lærer php, og jeg vil gerne lave om på en chat, hvis jeg nu får lavet den chat fed, kan jeg så bytte den ud med din chat altså ikke systemet bare selve chatten.

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
14. december 2000 - 20:54 #136
zhatten-> Det kommer jo helt an på hvordan du laver din chat! Den skal sikkert omskrives en del for at passe ind i systemet, men det er selvfølgelig muligt!

Det med de brugere som ikke er helt væk, er jo ik noget problem, da du ikke får de brugere med som er oprettet på min server!
Skal du have systemet nu?
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. december 2000 - 20:56 #137
Jaaaaaa :)
zhatten@hotmail.com

Til jer andre jeg ligger det ud til download når jeg har sat det op :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. december 2000 - 21:27 #138
sender du jd...?
Avatar billede zhatten Nybegynder
15. december 2000 - 13:00 #139
jd :

gik du død igår siden jeg ikke modtog systemet oder was...?

- Zhatten
Avatar billede flurt Nybegynder
15. december 2000 - 16:46 #140
lojmann jeg vidste det heller ikke men Zhatten skulle lige flippe ud med at få admin herind og brokke sig..!
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. december 2000 - 12:56 #141
Nu er det snart Jul, så det er en god jule gave jd ;)

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
16. december 2000 - 17:52 #142
sendt..
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. december 2000 - 02:38 #143
Er den helt færdig?
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2000 - 14:00 #144
den er helt færdig, :)

Alle der vil have en kopi kom lige med jeres mail, så får i den senere i dag eller hvornår jeg nu får jeres mail.

Men husk på at den er tilpasset mit design så det skal i selv rette.

- Zhatten
Avatar billede parazite Nybegynder
19. december 2000 - 14:03 #145
zhatten : admin@middleofnowhere.dk - og der er point til jd hvis jeg beslutter at bruge den! :o)
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 17:44 #146
zhatten -> lojmann@lojmann.dk
Avatar billede timsen Nybegynder
19. december 2000 - 17:51 #147
Hvor meget skal JD have for at passe det til et nyt design??
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2000 - 18:08 #148
timsen :

Selve designet er ikke så svært at ændre :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2000 - 18:15 #149
Det her jeg spørge om nu er kun hvis i vil være søde at gøre det.

Hvis i retter i systemet (ikke designet) om i så ikke vil sende det i har rettet til mig ?

Timsen :
Send designet til mig så tilpasser jeg det for dig, men systemet kræver din side har en menu en top og en forside, hvis du ikke har dette kan jeg ikke gøre det, det har jeg ikke nok forstand på endnu.

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 18:19 #150
zhatten, hvad med at smide en ZIP op på e nserver istedet, så kan folk bare hente som det passer dem?
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2000 - 18:31 #151
lojmann@lojmann.dk
admin@middleofnowhere.dk
Webmaster@flurt.net
ps@web-sale.dk
michael@webii.dk
chat@blacksound.dk

Følgende Email adr. Modtager systemet i aften eller i morgen, håber i bliver glade.

Og Please gør mig den tjeneste hvis i retter i systemet (ikke i designet) så send det til mig.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. december 2000 - 20:13 #152
sendt...

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 20:30 #153
1000 tak :)
Avatar billede jd Nybegynder
19. december 2000 - 21:33 #154
....det skal lige siges at jeg ikke er ansvarlig for noget som helst HTML, da zhatten selv har lavet det meste, og fordi at han har ændret i det jeg sendte ham, inden han sendte det ud til jer gutter! :)
Det siges at det ser ud til at det har været en tur gennem FrontPage!! :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. december 2000 - 21:43 #155
Tja, men centrere og bestemmer vel ikke fonten for en JS, helt af sig selv :)
Avatar billede parazite Nybegynder
20. december 2000 - 05:13 #156
Opfordrer hermed alle, der har modtaget chatten og rettet i den, til at poste deres rettelser på www.chatten.hotforum.dk. På den måde kan andre også få glæde af folks kreativitet! :o)

- Parazite, der netop har postet sin første tilføjelse.
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 07:43 #157
Fedt nok parazite...!
Til sidst kan det hele jo blive mega fedt..!

www.chatten.hotforum.dk

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 08:02 #158
Jeg har også lavet en lille tilføjelse i chatten, men den kom ind som en tråb til en af dine parazite, men det sker der jo nok ikke noget ved.

Alle sammen hvis i laver rettelser så post dem her :

www.chatten.hotforum.dk

- Zhatten
Avatar billede timsen Nybegynder
20. december 2000 - 08:05 #159
Også en kopi til : postmaster@zequenze.dk :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 13:33 #160
timsen :

Kan du ikke få en af de andre til at sende den til dig ? jeg er ikke hjemme nu og jeg kommer nok først på nettet hjemme hos mig selv engang i morgen.

Nye indlæg på www.chatten.hotforum.dk

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 14:33 #161
jd eller parazite :

Kan det ikke gøres sådan at private beskeder og beskeder til alle er i samme vindue, så den ikker delt op ?

det skal så funke lige som på opasia eller ofir hvor der står Brugernavn : (til brugernavn) hej

og når man så skriver til alle står der brugernavn : Hej

- Zhatten
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:39 #162
jeg vil også have en kopi ;)
jamal@web-zone.dk, hvis du nu gider at sende den ;)
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 14:42 #163
okay :

som jeg sagde til timsen, bed en af de andre sende den til dig, jeg kommer først på nettet det hjemme i morgen.
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:48 #164
øhh..jeg tror ik har tid til at sende os den.. ;(
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:51 #165
Kommentar fra okay
10/12 2000 15:34:35    også en kopi når den er færdig...

ekspert@ofir.dk
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:51 #166
Kommentar fra okay
10/12 2000 15:34:35    også en kopi når den er færdig...

ekspert@ofir.dk
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:53 #167
ups, kom til at trykke 2 gange sorry...
Avatar billede bbs Nybegynder
20. december 2000 - 14:57 #168
zHATTEN>> Jeg skrev for lang tid siden at jeg også gerne ville ha\' den. send lige til: Bjorn.B@mail1.stofanet.dk
Avatar billede okay Nybegynder
20. december 2000 - 14:58 #169
bbs...det har jeg også gjordt, men han har ik sendt den ;(
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2000 - 15:21 #170
*hehe* sender jer 3 en kopi så
Avatar billede parazite Nybegynder
20. december 2000 - 15:51 #171
zhatten : Det med at samle msg\'s - det er ikke noget jeg vil lege med, da jeg godt kan lide opdelingen! :o)
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 16:25 #172
Tak bacardil :)

Hvis i retter i den så vær venlig at poste det her :
www.chatten.hotforum.dk

På den adr. kan i også selv hente rettelser.

Jeg giver 200 points til den kan komme med flest nye ting til chatten.

- Zhatten
Avatar billede kirsten Nybegynder
20. december 2000 - 16:31 #173
Hey kan du smide en kopi til mig!?

chris@subdomain.dk
Avatar billede jd Nybegynder
20. december 2000 - 16:51 #174
zhatten-> Der er en grund til at jeg valgte at dele det op! Nemlig, at private beskeder ikke skal vises for alle og en hver... nemlig kun den du chatter privat med!
Det ville ikke være noget problem med mysql, men når det kører på .txt, vil det blive UTROLIG \"tungt\" !!

/Jon@z
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 17:03 #175
ok jd.

Hvis det er bedst bliver det sådan :)

kirsten :

Hvis du vil have den nu, så må du få en af de andre til at sende den, da jeg først kommer på nettet hjemme hos mig selv i morgen.

- Zhatten
Avatar billede flurt Nybegynder
20. december 2000 - 19:25 #176
Zhatten du har skrevet at jeg får chatten men jeg har ikke modtaget noget endnu.... Kan du ikke sende den til webmaster@flurt.net snart??

-Dawid
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. december 2000 - 19:31 #177
du skal bare slappe helt af flurt, du kan bede en af de nadre sende den til dig det var også det jeg skrev ellers kan du først få den i morgen aften
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2000 - 00:47 #178
Er der en der vil sende en kopi til mig på sweet@coolgirl.dk ?

Så er i søde - på forhånd tak... :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
28. december 2000 - 07:43 #179
www.lojmann.adsl.dk/chat <- Der kan i downloade den :P
Avatar billede mrcorex Nybegynder
23. januar 2001 - 22:56 #180
Jeg vil også gerne have en kopi!

corexexp@get2net.dk

/CoRex
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. februar 2001 - 15:41 #181
Er der nogen af jer som har brugt den chat ? Jeg fortrød helt at jeg ville have den :o( Brugte 1500 surt optjente points på noget jeg overhovedet ikke har brugt endnu :o(

- Zhatten
Avatar billede bbs Nybegynder
19. februar 2001 - 15:44 #182
JURK !        =)
Avatar billede lojmann Nybegynder
19. februar 2001 - 16:19 #183
Hæ hæ hæ, er den da for \"dårlig\" eller hvad? (zhatten)

Du skal bare have lavet en database baseret chat, det vil give nogle bedre preformens og en del flere muligheder...
Avatar billede jd Nybegynder
19. februar 2001 - 16:56 #184
Må jeg gætte på at det er fordi han (zhatten) selv er ved at være der hvor han kunne strikke noget lign. sammen!? :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. februar 2001 - 17:16 #185
nej jd :o) Jeg kan overhovedet ikke lave en dyt i php det er så lidt :o(, men jeg synes bare der mangler noget i den chat, og den er jo svær at udvide som du selv siger når den kører på txt :o(

Men nu har jeg jo givet de points og fået det system, ville såmen bare hører om nogen andre havde brugt den ?

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
27. februar 2001 - 16:29 #186
Jeg bruger den ik selv :), men du kan da sagtens udvide den...
Hvis jeg var dig, ville jeg måske starte med at registrere bruger-oplysninger i cookies eller session, så du undgår de \"flotte\" adresser :). Derefter ville jeg måske lave chatten til mysql-baseret, derefter besked-systemet og til sidst selve brugersystemet.

Bare en tanke...
Avatar billede kau Nybegynder
09. april 2001 - 21:49 #187
zhatten send den lige til kau@ofir.dk
Avatar billede mrcorex Nybegynder
10. april 2001 - 07:43 #188
Som nævnt tidligere vil jeg også gerne have den (men fik den aldrig).

corexexp@get2net.dk

/CoRex
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. april 2001 - 08:26 #189
download den... www.delfs.dk
Avatar billede jd Nybegynder
10. april 2001 - 17:09 #190
oO(Lojmann for hilvede, der ligger den ik :)

Jeg har sendt den til kau pr. ICQ, men jeg har altså ik den ikke-stylede version... gider du lojmann ?
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. april 2001 - 17:46 #191
Ja ja da :)

Hent de 3 filer som er her: http://slamkode.cybernerd.dk/ *G*
Avatar billede mrcorex Nybegynder
10. april 2001 - 18:55 #192
>>slamkode<< var det din mening om dette. Hmm.
Avatar billede jd Nybegynder
10. april 2001 - 19:04 #193
*G* - det er i orden... koden er ik så pæn :)
Avatar billede lojmann Nybegynder
10. april 2001 - 19:07 #194
Hæ hæ, der var ingen dybere mening med det... Sad bare samtidig og stenede på: http://www.ioccc.org/ - og tænkte at der endelig var en konkurrence som vi kunne vinde *G*
Avatar billede jd Nybegynder
10. april 2001 - 19:10 #195
*G*
Avatar billede mrcorex Nybegynder
10. april 2001 - 19:25 #196
Hehe!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 01:22 #197
det er godt nok et stykke tid siden, men kan en eller anden ikke nok være sød og sende et eksemplar til
kalpe@ofir.dk
jeg kunne godt tænke mig, at studere hvordan sådan en chat fungere...

MANGE tak:)
Avatar billede fishman Nybegynder
10. maj 2001 - 14:35 #198
Kan jeg ikke få en kopi tilsendt på adressen jensen@fishman.dk ???
Avatar billede zeno Nybegynder
20. februar 2002 - 19:47 #199
Hejsa
kan du ikke lægge en kopi op så man kan downloade den ?

Zeno
Avatar billede dj_darkzone Nybegynder
02. september 2002 - 18:35 #200
kan j få en kopi af chatten??? sånn som j har forstået d er der andre der har eller hvad??? jeg vil gerne give points for d;)

min mail:
Postmaster@chatsniksnak.dk

Altså hvis j må få den
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 16:16 #201
ja... nu er det 2 år siden :) men jeg vil stadig gerne have den! please en eller anden (hvis der er nogen der ser dette) send den til swishdk@yahoo.dk!
Avatar billede ahv Nybegynder
21. december 2002 - 16:21 #202
hehe, jeg kiggede lige forbi, det var mig der var zhatten den gang, nu AHV, fik lov at skifte navn.

Jeg ser lige om jeg kan finde den!
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 16:32 #203
hey fedt... jeg regnede med et par måneders ventetid :)
Avatar billede zeno Nybegynder
21. december 2002 - 18:37 #204
Hej

jaa jeg glæder mig også til at se det
zeno
Avatar billede snook Nybegynder
28. december 2002 - 07:08 #205
Hej.

Hvis der er en der gidder må i også meget gerne sende den til mig kenni@webcorps.biz ...

Mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2002 - 20:20 #206
jeg har stadig ikke fået den?!?!
Avatar billede ahv Nybegynder
09. januar 2003 - 22:41 #207
saxe, zeno & snook

Jeg kan ikke lige finde den frem, men den burde ligge på en floppy et sted, når jeg falder over den skal jeg nok sende den til jer.
Avatar billede initializing Nybegynder
09. januar 2003 - 22:47 #208
Også til mig :)

admin@amplificator.net
Avatar billede betzall Nybegynder
16. august 2006 - 16:10 #209
baah!!
Avatar billede keysersoze Guru
16. august 2006 - 16:11 #210
say what?? over 3 år efter seneste kommentar?
Avatar billede betzall Nybegynder
16. august 2006 - 16:13 #211
Yep! :P