Avatar billede rc Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:14 Der er 5 kommentarer

Bytte banner?

Hejsa

Jeg er tilmeldt bannerbytte.dk, men ikke med den store succes. For det første har jeg endnu ikke fået nogle visninger på andre sites, og for det andet har det nu været nede to dage.

Umiddelbart mener jeg ikke, at de mulige banner bytte systemer er særlig gunstige. Derfor vil jeg nu høre, om der er nogle, som evt. er interesseret i at udveksle bannere i stedet. Da jeg ønsker at få kommunikeret min site ud.

Jeg har siden http://www.dvdmarked.dk og kan tilbude bannerplads i størrelsen 250x60. Så hvis du har en kvalitetsside, hvor der kommer andre besøgende end din mor og kæresten, så er jeg interesseret i at høre fra dig. Siderne må heller ikke indeholde ulovligt eller stødende materiale.

Da jeg gerne vil føre en dialog med hver enkelt interesseret individuelt, bedes i derfor skrive til banner@dvdmarked.dk. Alle der skriver til mig via mail, vil få svar.

Du må gerne skrive i indlægget, hvis du kender nogle der har en side der overholder mine krav, og bytter bannere med andre. Og så vil jeg uddele points med hensyn til dette.

Venlig hilsen
Rasmus
Avatar billede webson Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:25 #1

jeg vil godt bytte med dig min side er endnu
ny men jeg har da ca. 10-15 hits om dagen og
deraf er ca. 3-5 unikke hits.

Mvh. webson / webmaster of www.musicman.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:25 #2
Hvor mange brugere  har du pr. dag?
Avatar billede albinoslange Nybegynder
10. april 2001 - 10:02 #3
JEg vil også gerne bytte Min side er meget ny...

MVH Kreller
www.krellers.dk
Webmaster
Avatar billede albinoslange Nybegynder
10. april 2001 - 10:03 #4
Ved ikke lige med besøgende endnu pga siden har ikke fået en tæller endnu....
Avatar billede delphimann Nybegynder
10. april 2001 - 10:11 #5