Avatar billede goof78 Nybegynder
08. december 2002 - 10:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

OpenGl/Detonator 30.82

Hej igen eksperter.

Jeg havde et problem med mit grafikkort, som efter at have installeret Detonator 30,82, blev løst, men nu er problemet så, at hvis jeg vil spille CS, så står der at OpenGL ikke er supporteret af mit grafikkort, jeg kan godt installere de nye 41,[noget] drivere, men så kommer samme BSOD, hvor der står noget med fejl i adresserne ved nv4[noget].dll(hvis jeg eksempelvis vil spille GTA3, CS virker fint), det er lidt et dilemma, for jeg helst undgå at skulle skifte drivere konstant. Så kan jeg på en måde hente noget, så jeg kan køre opengl i 30.82, eller få en patch der ordner den NV4[??].dll fil!?
Avatar billede goof78 Nybegynder
08. december 2002 - 10:29 #1
Sorry, wrong forum.. Men fik lige klikket lidt for hurtig, håber i kommer ind og hjælper alligevel. Husk det er tidligt søndag morgen:)
Avatar billede c8 Nybegynder
16. december 2002 - 09:35 #2
uha problemmer med dll'er......mit forslag er at starte med en reinstall af windows !
Avatar billede goof78 Nybegynder
16. januar 2003 - 13:04 #3
Det med reinstallering har jeg naturligvis forsøgt, men får samme problemer når jeg så får installeret de nyeste detonatorer*suk*

Men har lært at leve med det, indtil jeg får købt et nyt grafikkort. Så c8 for point, for at få denne sag afsluttet.
Avatar billede goof78 Nybegynder
16. januar 2003 - 13:04 #4
Det med reinstallering har jeg naturligvis forsøgt, men får samme problemer når jeg så får installeret de nyeste detonatorer*suk*

Men har lært at leve med det, indtil jeg får købt et nyt grafikkort. Så c8 for point, for at få denne sag afsluttet.