Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 00:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

standby knap på logitech tastatur

jeg fik engang sat standby knappen til at når man trykkede på den spurgte den hvad man ville, altså om man ville slukke eller genstarte eller standby......

hvordan gør jeg det igen, det gør den nemlig ikke mer da jeg har formateret..
Avatar billede danielks Nybegynder
08. december 2002 - 00:32 #1
Hvis du har installeret softwaren kan du jo ændre det i denne...
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 00:34 #2
har kikket det kan jeg ikke.... kan det være fordi jeg har updateret softwaren siden sidst? det bør det jo ikke....
Avatar billede eldaria Nybegynder
08. december 2002 - 01:02 #3
StandbyTasten er styret af Windows/Bios og ikke af Software.
Tastaturet sender en signal til systemet, og derefter er det op til systemet at forstå vad den skal lave. Standby Tasten virker uden at Softwaren er instaleret.
Om du har haft funktionen før så er det anden software og ikke Logitech's software.

Jeg arbejdede 2 år for Logitechs Support, hvoraf 1/2 år på Second level og 1 år som undervisere.
Og det spørgsmål som du stiller har jeg set nogle gange.
mvh
Brian.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 11:29 #4
så du ved ikke hvordan jeg fik den til at gøre det med at jeg kunne vælge, istedet for at gå standby med det samme?
Avatar billede eldaria Nybegynder
08. december 2002 - 12:11 #5
Nej Desværre ikke, Jeg sendte spørgsmålet til vores hovedkontor i Sweitz nogle gange, men de havde heller ikke en løsning.
Jeg har selv Cordless optical tastaturet og mus, og ville gerne have funktionen. da jeg har en laprop, vill jeg mange gange hellre Hibernate end at Standby.
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 14:06 #6
hvis jeg finder ud af det skal jeg mok poste det herinde!
Avatar billede carsten08 Nybegynder
08. december 2002 - 19:57 #7
så napper jeg lige mine points da jeg ikke fik et svar :(
Avatar billede carstone Praktikant
06. marts 2003 - 21:59 #8
control panel >> power options >> fanebladet advanges