Avatar billede ivanpaaskesen Nybegynder
07. december 2002 - 19:56 Der er 4 kommentarer

Mine genvejstaster virker pludselig ikke mere i Windows98 ????

Er der nogen der har en anelse om hvorfor ????
Avatar billede collin Nybegynder
09. december 2002 - 22:13 #1
Nope, men hvis mulig giv lidt mere information. F.eks virker de i ingen program? Kig under tastatur i Kontrolpanelet og se om der er noget underligt der. Se efter for hvilket land tastaturet er konfigureret efter. Virker Stifinder ellers godt nok?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. januar 2003 - 18:42 #2
Fortæl os lige, hvad dit tastatur hedder - der skal med al sandsynlighed en driver til :o)

Ellers må du hellere få lukket spørgsmålet ;o)
Avatar billede ivanpaaskesen Nybegynder
27. januar 2003 - 20:44 #3
Mit tastatur er et standard Windowstastatur med kun helt få Windowstaster og jeg har ikke skiftet det for nyligt.
Jeg har forsøgt at geninstallere driveren, men det ændrer ikke noget.
Jeg vil selfølgelig ikke lukke spørgsmålet, før jeg har fået løst problemet - det er klart !

IP
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
28. januar 2003 - 13:29 #4
Tænkte bare, det efterhånden var længe siden, der var blevet skrevet noget =  du havde opgivet håbet eller havde fundet en løsning! Det hænder, trods alt :o)

På bunden af tastaturet finder du navn, model og serienummer - og der er næppe noget "standard Windowstastatur", idet der findes mange forskellige mærker og modeller! Amitech har, så vidt jeg husker, 7-8 forskellige typer, der alle skal have forskellige software! Og det er jo kun én producent/distributør :o/

Hvilke genvejstaster er det, der ikke fungerer?