Avatar billede bruger_007 Nybegynder
17. oktober 2000 - 15:15 Der er 17 kommentarer

Forum!

Er der nogen der kan lave et forum til vores site.

Forumet skal bestå ligesom på telebesked. Altså hvor man kan diskuterer nyheder med hinanden.

Ud over pointene kan man få gratis reklame på vores site, 1,000,000 page impressions pr.måned

Mvh

RJI
Avatar billede beejay Nybegynder
17. oktober 2000 - 15:20 #1
Hvad med et ASP forum der allerede er lavet? Man laver jo ikke bare et forum på en månede, altså hvis den skal kunne konkurere med de store forummer

http://www.aspin.com/home/webapps/bbs

Tag et kik der på forummerne
Avatar billede bocker Nybegynder
17. oktober 2000 - 15:22 #2
Hm hvilket site kan man få reklame på?
Avatar billede beejay Nybegynder
17. oktober 2000 - 15:24 #3
Reklame? Mener du betalt impression banneri, eller bare bannerbyt, Bocker?
Avatar billede scorekaj Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:11 #4
Lytter med...;-)
Avatar billede beejay Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:12 #5
Hmz, og så får man ikke et svar
Avatar billede bocker Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:20 #6
BEEJAY > LÆS SPØRGSMÅLET!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:20 #7
en lille rettelse, Forum i flertal : Fora (ikke forummer) det samme med Virus = Vira :)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:23 #8
Kan vi få en URL ? :)
Avatar billede doeleman Nybegynder
17. oktober 2000 - 16:28 #9
Kig på http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/Discussion_Boards/
Dér skulle nok være ét, som opfylder dine krav.
Avatar billede beejay Nybegynder
17. oktober 2000 - 17:32 #10
*snif* Dont be hard on me :( Jeg er jo trods alt ikke en voksen person med 10 års efaring vel
Avatar billede bocker Nybegynder
17. oktober 2000 - 20:51 #11
selv en 2. klasses elev kan finde ud af at læse spørgsmålet før han svarer!

Men hvor gammel er du?
Avatar billede centauri Nybegynder
17. oktober 2000 - 21:25 #12
Hvad med det her, det er nok det bedste forum jeg har set indtil viddere.

http://forum.snitz.com/
Avatar billede bruger_007 Nybegynder
18. oktober 2000 - 12:36 #13
Ja, det gør det. Kan du sætte det op til os Centauri, så er pointene hjemme til dig
Avatar billede centauri Nybegynder
19. oktober 2000 - 09:47 #14
Ja det skulle da ikke være noget problem.
Men det er jo sådan set bare at rette i en config fil så den ved hvilken database man vil bruge og så kører det.
men ellers så skriv til mig på kimj@sk.k64.dk
Avatar billede c Nybegynder
24. oktober 2000 - 12:31 #15
Jeg syntes helt klart at du skal kigge på www.ActiveServerPages.dk/ der er et som er ski.. godt, jeg vil anbefale det!

beskrivelsen er noget med forum som på denne side...

Christian
Avatar billede c Nybegynder
10. januar 2001 - 12:15 #16
Hvis du vil, kan jeg sende et til dig, som jeg har, men du må selv redigre designet.
Avatar billede kartolux Nybegynder
02. april 2001 - 23:13 #17
Check lige http://www.toastforums.com inden I bruger for mange kræfter...

Gå ind i live demo..det rykker og er GRATIS!