Avatar billede bba Nybegynder
06. december 2002 - 00:33 Der er 5 kommentarer

Office mail event i VB60

Hvilket object bruges i VB60 for at få adgang til
de events som Outlook 2000 genererer.
Ex. hvordan ser object def. ud for en ekstern vb applikation der gør ting når en mail ankommer til outlook.
Altså brugen af New mail alert, eller meeting reminder.

Mvh, BBA
Avatar billede webcon Nybegynder
10. december 2002 - 22:06 #1
Hvis du skal gøre det mod exchamge er det: microsoft CDO for exchange, eller hvis det bare det til outlook: Microsoft outlook 10.0
Avatar billede bba Nybegynder
10. december 2002 - 22:20 #2
Webcon,
Det skal bruges på client delen, mod Outlook 2000, altså ikke noget med exchange. ??

/BBA
Avatar billede webcon Nybegynder
10. december 2002 - 22:26 #3
okay, derfor skrev jeg også: Microsoft outlook 10.0 til klientdelen.

/webcon
Avatar billede bba Nybegynder
10. december 2002 - 22:30 #4
Webcon

Kunne du give et eksempel i VB, eller henvise til
godt informations site, udover MS

/BBA
Avatar billede webcon Nybegynder
10. december 2002 - 22:47 #5
Jeg har desværre ikke lige noget konkret. jeg skal først til at programmere outlookdelen til januar 2003.

/webcon