Avatar billede lkudsk Nybegynder
05. december 2002 - 21:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pladeselskab skal have lavet web-site og søger programør

Management- og Pladeselskab skal have lavet web-site og søger programør.

Sitet skal indeholde
Artist roster, kalender, nyheder, mail-liste, Hvem er vi, vip-område (kun adgang med brugernavn og kode)
I øjeblikket har vi web-hotel hos e-navn.dk dette kan selvfølgelig flyttes hvis det er nødvendigt.

Alt sammen med et online opdateringes modul således at sitet hele tiden kan updateres blot med adgang til en computer med netadgang.

Sitet skal laves og programeres hvis man har tid, lyst og lejlighed til at lave opgaven gratis.
Da vi er et lille selskab kan vi desværre ikke tilbyde penge. Men hvis vi har nået andet som I/du ønsker kan vi måske hjælpe/betale på en anden måde.

Skriv til
Fab K Productions
Lars Kudsk, larskudsk@fabk.dk
Tlf: +45 3257 8283 / +45 2095 8283
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
05. december 2002 - 22:17 #1
Har lige sent en mail...

Venligst
Kristian Bjørn
KB3-MultiMedieDesign
kb3@tdcadsl.dk
Avatar billede thb Nybegynder
06. december 2002 - 23:52 #2
Har sendt en mail

Thomas
thb@tdcspace.dk
Avatar billede mwjensen Nybegynder
18. december 2002 - 21:47 #3
Jeg håber da ikke der er for mange fjolser, der sælger deres viden til "idealister", "uden penge" som kun har et "lille-bitte" selskab.

Hvis de ikke engang kan få deres venner til at ordne deres "kleine problemos" så er de nok gennemskuet der!