Avatar billede ashitter Nybegynder
05. december 2002 - 16:01 Der er 2 kommentarer

Hvad skal Bruges til Speed Razor(HARDWARE)?

Halløj

Hvis man køber Speed Razor 2000 x softwaren. Hvad skal man så investere i, før det virker.. Eks.:hardware software, skærme, kabler og lign.

tak
Avatar billede Spotgun Seniormester
05. december 2002 - 16:09 #1
Det afhænger vel af hvad speed razor programmet kan hente ting og sager ind fra. Hvis du har et DV-cam, kan du sikkert nøjes med at købe et firewire kort til din pc, og så hente filmen ind i programmet ad den vej.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. december 2002 - 16:19 #2
For det meste vil det nødvendige være med i pakken, du bør dog selvfølgelig have/overveje at købe.

En rimelig skærm og et rimeligt gratikkort.
Mulighed for at kunne brænde CD-rom (eller dvd det er faktisk ikke så dyrt i dag). Husk video fylder.
En stor hurtig disk
meget ram
Firewire er en god ide, hastigheden er rimelig.