Avatar billede russell Nybegynder
05. december 2002 - 09:41 Der er 2 kommentarer

formular+tak+output

Jeg kunne godt tænke mig en formular der kan følgende: Brugeren skal kunne tilmelde sin hjemmeside hos mig. Han skal skrive URL og sidens navn. Så kan han vælge en passende kategori i en rullemenu. Derefter skal der genereres to sider. En takkeside til brugeren, og en side til mig, som brugeren ikke skal se. På siden til mig, skal det link han lige har tilmeldt være formateret til den html kode jeg skal bruge for at sætte den ind på min side. Kan det lade sig gøre? Hvordan?
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
05. december 2002 - 10:06 #1
php eller asp...
Avatar billede flarup Nybegynder
06. december 2002 - 22:05 #2
Du kan ikke i dhtml generere en side til dig selv. Men du kan lægge et script ind som sender en mail til dig.
Men jeg vil i stedet anbefale dig at lave et cgi script som kaldes for formularen.
Begge løsninger kræver en del kodning.

Men en nem løsning ville være at bruge en afart af formmail, så kan du levere en takke side tilbage, mens du får en mail, som du så dog manuelt må hente linket ud af.