Avatar billede mols Nybegynder
04. december 2002 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DanDomain

Jeg overvejer kraftigt at oprette en e-shop hos www.dandomain.dk.
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med sådanne shopløsninger.
Avatar billede cholm Nybegynder
04. december 2002 - 20:23 #1
For ca. 1/2 år siden skimmede jeg markedet for sådanne shops igennem, og fandt at Dandomain og Scannet måtte være de bedste bud.

Ved godt at du spørger om konkrete erfaringer...

/cholm
Avatar billede thomashove Nybegynder
04. december 2002 - 21:33 #2
Har gode erfaringer med www.dibs.dk - men de har vist pt. kun betalingsdelen - webhotellet skal så findes andetsteds...

Jeg har lige prøvet administrationsdemoen hos Dandomain og må sige at Dibs version er bedre.
Avatar billede movingrok Nybegynder
04. december 2002 - 22:21 #3
Jeg har haft webshop på det gratis shop som TDC Zillion opkøbte. Det virkede fint med de begrænsninger der er i en gratis shop. Da TDC overtog skiftede jeg til Dandomain. Jeg har været meget glad for skiftet. De (Dandomain) er meget hjælpsomme hele vejen og ikke kun til du er "kabret". Selv da jeg lukkede min shop (efter dyre lærepenge med svindel) var de meget hjælpsomme. Jeg kan kun anbefale Dandomain. Dandoamin leverer en skal eller en tom butik som du bare skal fylde op. Samtidigt skal du have et/flere betalingsmoduler. Det bestiller du hos PBS- Kig på www.betaling.dk Hvis man skal se noget negativt, så var jeg lidt ked af startsiden i shoppen som var meget statisk -dvs de produkter der lå på forsiden kunne ikke skifte automatisk. (Det kan være ændret). PBS kan jeg tilgengæld fortælle masser af dårlige ting om, men det er vist en ander historie.
Avatar billede movingrok Nybegynder
04. december 2002 - 22:25 #4
Prøv at sammenligne priser. DIBS og PBS - DIBS = 10000 opstart og PBS =1000-3000kr ?
Avatar billede mols Nybegynder
05. december 2002 - 09:42 #5
Tak for kommentar/svar.
Jeg har nu rodet lidt med både scannet og dandomain. scannet kan levere det bedste layout dandaomain den bedste integration af to sprog (dansk/engelsk).
Plus mange andre små forskelle...
Mht. dips - det kigger jeg på senere...