Avatar billede ivanizmir Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Xircom netværkskort

store problemer med opsætning af Xircom rem56g-100 ethernetkort i acer bærbar.
Nyeste drivere er hentet fra Xircoms hjemmeside, men er i tvivl om hvordan disse skal anvendes. Er der nogle der kender til dette problem?
Avatar billede jalle Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:22 #1
Det er \'let\' at sætte det netkort op, hvis man kun skal installere modem - 100 mbit netkort. Når du har startet maskinen op sætter du kortet i maskinen og den søger efter hardware... og du angiver det sted hvor du har placeret softwaren til kortet...

HUSK at pakke den fil ud du har hentet fra deres website.
Avatar billede jalle Nybegynder
16. oktober 2000 - 17:22 #2
Jeg glemte at sige, at hvis du også skal køre med 10 mbit netkort, så er det lidt besværligt..
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
16. oktober 2000 - 18:16 #3
Det er sgu\' mere avanceret end som så.....
Den vil ikke installere det rigtigt, hvad kan være galt??????
Avatar billede lrj Nybegynder
16. oktober 2000 - 18:41 #4
\"Den vil ikke installere det rigtigt, hvad kan være galt??????\" Her er du nok nødt til at specificere hvad du har prøvet, hvad du får af fejl, etc.
Avatar billede lexcarter Nybegynder
16. oktober 2000 - 21:38 #5
brug driverne fra disk1-underbiblioteket