Avatar billede mctaurus Nybegynder
04. december 2002 - 09:24 Der er 2 kommentarer

Inaccesible boot device ??? problemet er stadig ikke løst...

Jeg har netop invisteret !!! i et nyt bundkort (K7S5A) samt et nyt tower og en 1300 duron cpu.

Jeg har sat det helr op og maskinen finder da også alle tingene uden problemer, men......

når den skal til at indlæse windows (W2K) popper fejlen op, jeg har prøvet alt på nær det rigtige.... men jeg har ingen anelse om hvad der skal til.
Jeg har selv fået en teori om at det måske kan skyldes at min harddisk, var sat op til at være dynamisk, hvor jeg kørte NFTS til styrersystemet og fat32 til leg.

HJÆLP ønkes ret kraftigt til den fortvivlede.... (spørgsmålet er stillet 2 gange så der er mulighed for at få dobbelt point, hvis man også propper et svar ind i det tidligere stillet spørgsmål)
Avatar billede marinus Nybegynder
04. december 2002 - 13:06 #1
Har du prøvet muligheden med at reparere din installation??
Hvis ikke boot på din w2k cd og vælg reparer muligheden.
Det kan være at det kan hjælpe dig.
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
04. december 2002 - 13:51 #2
Hvis en rep. ikke virker som marinus forslår, så er der desværre ikke så meget andet at gøre en at lave en reinstall... Du kan evt. tage backup hvis du har en anden computer som ruller med w2k eller nyere... Problemet opstår oftest hvis man skifter board eller controller, hvis man har sådan en ekstra i... Det er kort sagt derfor... Pga. du har skiftet bundkort, hvis du sætter den gamle i igen, så virker den igen uden problemer...