Avatar billede userzero Nybegynder
03. december 2002 - 22:05 Der er 5 kommentarer

Simlock.dk

Nogle som har fået deres telefon låst op, dette sted? Bare for at vide om det er et firma man kan stole på!
Avatar billede userzero Nybegynder
03. december 2002 - 22:22 #1
Hvis i har fået jeres mobil unlocket andre steder på internettet, kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke arfaringer i havde med dem!

Prøver at finde det bedste og billigste sted :)
Avatar billede robotten Praktikant
04. december 2002 - 09:19 #2
Har fået unlocket en mobil via pågældende side. Der var abosolut ingen problemer. Sendte den mandag med posten, og den kom allerede onsdag samme uge igen. Så det må jo siges at være hurtig ekspedering.
Avatar billede congame Nybegynder
04. december 2002 - 10:36 #3
Jeg har selv brugt simlock.dk, pålidelig det er de, men de billigste er de ikke, jeg har også benydtet mig af www.gsmunlock.dk, de er billiger plus at de er hurtiger med at kunne unlocke de nyere tlf.
www.simlock.dk kan ikke altid unlocke e nyeste tlf. men det kan www.gsmunlock.dk
Avatar billede cborg Nybegynder
04. december 2002 - 13:09 #4
gsmunlock.dk har en kanon service. Har ikke prøvet simlock.dk
Avatar billede greatdane Nybegynder
04. december 2002 - 13:16 #5
En kollega har anbefalet www.unlockzonen.dk