Avatar billede mastersite Nybegynder
03. december 2002 - 17:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Billede (jpg) af en rm fil ????

jeg har et link til en rm fil der ligger under en rtsp protokol - nu ville jeg gerne fra min hjemmeside lave et link til den rm fil, og i den forbindelse havde et lille billede fra filmen på mit site, ved linket...
Men jeg kan ikke hente rm filmen ned så jeg kunne convatere den til ex. avi eller andet...så jeg den vej rund kunne lave et kopi fra filmen og få et billede...
Nogen der har et forslag jeg kan bruge til hvad jeg så måske kan gøre/ bruge af ex. programmer

Hilsen
MS
Avatar billede fluii Nybegynder
03. december 2002 - 17:07 #1
Du kan ikke få lov til at hente RealMedia filer ned normalt, men du kan sikkert finde et program der kan... har faktisk downloadet et idag - prøver det lige, så skriver jeg lige tilbage.
Avatar billede cdc Novice
03. december 2002 - 17:15 #2
brug printscreen til at lave et billed, og åbn det i ps eller psp.
Mange gange virker printscreen ikke da man for en sort rude der hvor billedet er, så skal du holde ctrl nede og holde printscreen ned i to sec.

Men være opmærksom på at deaplinking kan være ulovlig....

/cdc
Avatar billede mastersite Nybegynder
03. december 2002 - 17:57 #3
cdc
jeg har netop prøvet - også med ctrl+printscreem - og det virker ikke...hvis jeg sætter det ind i photoshop, er billede der kun så længe realplayer er åben.......og kan ikke gemmen til ex. jpg....der bliver bare sort skærm
Avatar billede cdc Novice
03. december 2002 - 18:08 #4
så prøv at holde ctrl og alt nede og klik så på printscreen igen og hold den nede i 2 sec, og HUSK at set filmen i pause mode
Avatar billede mastersite Nybegynder
03. december 2002 - 19:00 #5
cdc
Virker ikke......jeg har prøvet med alle 3 på en gang og med først alt+ctrl og så printscreem......Med det første kommer der ingenting og med det andet kommer et stor sort billede......
Avatar billede mastersite Nybegynder
03. december 2002 - 21:27 #6
Hæver antallet af point til 200 - der må være nogen der kan hjælpe mig med en løsning....

Har nu også adgang til en asx fil af sammen film - skal bare ha lavet et billede fra filmen...
Avatar billede fluii Nybegynder
03. december 2002 - 22:11 #7
du kan evt. prøve og se om dette program virker: http://asfrecorder.chat.ru/ASFRecorder.zip
Avatar billede cdc Novice
03. december 2002 - 22:19 #8
du setter filmen i pause, holder ctrl eller alt eller begge to nede og klikker på print screen som holdes nede i 2 sec. Det funker hos mig
Avatar billede mastersite Nybegynder
04. december 2002 - 10:49 #9
Hej igen
Jeg kunne desværre ikke komme ind på eksperten i gå aftes/nat....Sitet var nede...

Jeg har selv fundet en løsning på mit problem - løsningen er som følger....

Fra asx til asf med ASFRecorder (men en asffil løser ikke mit problem) med det gør derimod trin to.....et program som hedder Vegas Video 3.0.

Men tak fordi i gav jer tid.....

ps. cdc >>> virker stadig ikke hos mig.....
Avatar billede fluii Nybegynder
04. december 2002 - 11:00 #10
Godt nok...

ASF kan du iøvrigt konvertere i ALLE andre video-redigeringsprogrammer til avi mpg etc.
Avatar billede mastersite Nybegynder
04. december 2002 - 16:55 #11
Fluii >>>
Det er nu ikke helt rigtigt.....det mest solgte af dem alle (Premier) kan så vidt jeg kan se.....ikke
Avatar billede mastersite Nybegynder
04. december 2002 - 17:02 #12
Iøvrigt....lige et andet godt program at bruge >>> WinMPG når du skal fra asf til avi