Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 15:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fryser

Når jeg spiller Age of Mythology fryser musen efter ca 5 minutter. Det er kun musen, spillet spiller videre.
Jeg har et Matrox Dualhead 450 grafikkort og når det crasher siger Windows det er på grund af grafikdriveren. Nu har jeg købt et Tornado Geforce 3 Ti 200 kort og nøjagtig det samme sker.
Min mus er Microsoft Optical Trackball med den nyeste driver. XP Pro.
Håber nogen har et forslag :-)
Jens.
Avatar billede benjams69 Nybegynder
03. december 2002 - 15:47 #1
Hvilken detonator bruger du til dit grafikkort?!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
03. december 2002 - 15:47 #2
den mus.. er det usb eller hvordan?
Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 15:53 #3
>benjams69
Jeg har prøvet både den der følger med kortet og den sidste nye fra nettet, samme resultat
Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 15:54 #4
>stefan jensen
Det er en USB mus ja, jeg kan ikke bruge andet til mit bundkort, Abit AT7
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
03. december 2002 - 16:53 #5
Fortæl lige hvor meget ram har du ?
Hvor meget hd plads ?
er det en ren install af xp eller en opgradering ?
køre din computer stabilt ellers når du ikke lige spiller aom?
Avatar billede benjams69 Nybegynder
03. december 2002 - 17:22 #6
Hvad med en ældre version af detonatoren... altså ikke 40.72 (jeg mener at det er en beta)
Har du evt en fejlmeddelse?!
Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 17:35 #7
>mrrghamselv
512 mb ram, 80 gb harddisk, ren install og ingen fejl undtagen i spil.
Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 17:37 #8
>benjams69
Ingen fejlmeddelelser, heller ikke når windows starter op igen ( som før, med Matrox )
Avatar billede eastdk Novice
03. december 2002 - 17:41 #9
Det er lidt underligt. Har lige prøvet at installere Age of Mystery på min anden computer, Den har alm. mus Matrox kort, også XP, 512 mb ram, 80 GB harddisk, K7VTA3 bundkort, Der kører det upåklageligt. Kan det være rammene ?
Avatar billede mrrghamselv Nybegynder
03. december 2002 - 19:15 #10
her er et link der måske kan hjælpe dig.
http://www.mrfixitonline.com/aom-help.asp
Avatar billede eastdk Novice
04. december 2002 - 19:02 #11
Hej alle.
Jeg tror nok jeg har fundet løsningen. Prøvede at sætte min mus ned i en af mine USB 2 porte. Problemerne ser ud som løst nu.