Avatar billede colman Nybegynder
03. december 2002 - 10:47 Der er 4 kommentarer

Overflow til mac

Hej derude...

Har du problemet med overflow kode på Mac ? Såvidt jeg kan se burde det virke både på Mac IE og PC IE, men det er som om koden ikke registreres på Mac'en... min kode er flg.:

<div style="height:359; width:361; overflow-x:hidden; overflow-y:auto;">

</div>
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. december 2002 - 15:09 #1
Prøv at sætte px på din height og width, det skal der altid være.
height: 359px; width: 361px;
Avatar billede t_kris Nybegynder
03. december 2002 - 17:22 #2
Denne virker på mac <div style="width:800px; height:335px; overflow:auto">
Avatar billede knudgert Nybegynder
03. december 2002 - 18:10 #3
overflow-x/y skulle også iflg. de kilder jeg har, men jeg har ikke mulighed for at tjekke det.
Avatar billede colman Nybegynder
04. december 2002 - 12:53 #4
ok tak for kommentarerne. Jeg kigger lige på det og vender tilbage til jer. TAK