Avatar billede slasspost Nybegynder
03. december 2002 - 08:19 Der er 2 kommentarer

Quantum Fireball 10,2 Gb efterlyses

Hejsa og HJÆÆÆÆÆLP
Jeg står og skal bruge en Quantum Fireball 10,2Gb lct10 så hurtigt som muligt.....de sidste tal er MEGET vigtige da det har noget med printet at gøre....! Den skal selvfølgelig være fuld funktionel.!!!
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2002 - 08:22 #1
Hvis det er en brugt HD du leder efter er kategorien Køb/salg nok mere relevant.
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. december 2002 - 10:06 #2
Prøv evt. at lede i nyhedsgrupper a' la dk.marked.edb eller hvad den nu hedder...

/J