Avatar billede rodeguy Nybegynder
02. december 2002 - 21:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installation af Acrobat reader failer

Jeg prøver at installere Acrobat Reader. Den pakker fint filerne ud, men når selve setup går i gang, når den kun til 99%, hvorefter Setup splash screenen forsvinder.

Kører Win2k med SP3, og har prøvet forskellige versioner, både på dk og uk.

Plejede ikke at have problemer, da jeg kørte Win98, og har også prøvet under WinXP uden problemer.

Er der en konflikt mellem Win2k og Acrobat Reader?
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2002 - 21:41 #1
Er du logget på som administrator?
Avatar billede rodeguy Nybegynder
02. december 2002 - 23:11 #2
Ja, og jeg kan installere alle andre programmer end AR.

Vil naturligvis gerne prøve at installere en ældre version af AR, fx version 4, men kan ikke lige finde et link.
Avatar billede rodeguy Nybegynder
03. december 2002 - 18:45 #3
Har også prøvet i fejlsikret tilstand, og vha. Adobe Download Manager, og via Tucows. Lige meget hjælper det.
Avatar billede rodeguy Nybegynder
04. december 2002 - 21:36 #4
Problemet er nu løst. Selvom min profil er medlem af Administrator (der er kun én profil udover selve Administrator), skulle jeg logge af og logge på som Administrator med stort A - det var ikke nok, at min profil var administrator med lille a. Er der da 2 forskellige former for administratorer?
Avatar billede fromsej Praktikant
04. december 2002 - 21:46 #5
Bills veje er uransagelige.*S*