Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
02. december 2002 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LevelOne 1403TX: Counter-Strike fryser efter 10 minutter

Har en Cisco 677 som er forbundet til LevelOne 1403TX, som bruges til printserver.

Når jeg spille CS direkte fra Ciscoen virker det fint, men hvis jeg køre gennem LevelOneen fryser CS efter få minutteres spil.

Ciscoen er sat til sende alle udp-pakker på porterne 27000-27100 til LevelOneen
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. december 2002 - 14:56 #1
kan du forklare dit netværk lidt mere i detaljer?

/me forstår intet af det du skriver...
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
10. december 2002 - 15:43 #2
Har en cisco 677 router ved cybercity , som køre videre til min level-one 1403tx router med printserver !!
Hvad mere vil du gerne vide ???
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. december 2002 - 16:09 #3
hvordan ser netværket ud?

hvorfor har du 2 routere? hvorfor ikke bare 1 router med en switch, og deri sidder printservereN?